ثبت دو پتنت جدید شرکت «Skillz» در زمینه اپلیکیشن‎های ورزشی

شرکت اسکیلز که در حوزه اپلیکیشن های ورزشی و بازی های رایانه ای فعالیت می نماید موفق به ثبت دو پتنت جدید در این حوزه شده است.

تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ تعداد بازدید : ۱۲۹
تعداد رای : ۰
موضوعات خبر : اختراعات خارجی
شرکت اسکیلز «Skillz» که یکی از بازیگران پیشرو در صنعت ورزش‌های مجازی «Mobile eSports» به شمار می‌رود، اعلام نموده که با تأیید دو پتنت جدید متعلق به این شرکت از سوی دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا، مجموعه اختراعات این شرکت در حوزه «eSport» به شش مورد افزایش یافته است.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

به گزارش وب‎سایت «businessinsider»، پتنت شماره «9479602» مرتبط با فناوری‌های پشتیبان پلتفرم «Skillz Arena» می‌باشد؛ این برنامه که نوعی پلتفرم رویدادهای مجازی ورزشی به شمار می‌رود، با ویژگی‌هایی نظیر ارسال ویدئوهای زنده، ساختار یکپارچه و جذاب و نیز مدیریت آسان فعالیت‌ها، کاربران را قادر می‌سازد مسابقات ورزشی مجازی با بیش از 50000 نفر بازیکن را برگزار نمایند. گفتنی است، اسکیلز آرنا برای نخستین بار در نمایشگاه جهانی بازی‌های رایانه‌ای «Gaming Expo E3» در سال 2015 میلادی معرفی گردید. پتنت دوم با شماره «9630097» نیز مربوط به فناوری پخش زنده و ضبط ویدئویی می‌باشد و از طریق آن می‌توان رویدادهایی نظیر مسابقات ورزشی مجازی را به صورت زنده و مستقیم و با کمک از پلتفرم‌هایی نظیر «Twitch» و یوتیوب پخش نمود. 
اندرو پارادایس، مدیر عامل و بنیانگذار اسکیلز، در سخنان خود که به مناسبت تأیید دو پتنت جدید شرکت بیان داشت، با تأکید بر جذابیت بسیار بالای ورزش‌هایی نظیر بسکتبال و فوتبال که آن‌ها را به پدیده‌های ورزشی جهانی بدل نموده است، افزود: «ما می‌خواهیم ورزش مجازی را به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دسترس برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان، پخش‌کننده‌ها، بینندگان و نیز بازیکنان قرار دهیم و فناوری‌های جدید ارائه شده در پتنت‎های شرکت ما را قادر به انجام این کار می‌سازد.»
لازم به ذکر است، پیش‌بینی‌ها حاکی از بازار بسیار خوب ورزش‌های مجازی در طی سال‌های آینده می‌باشد، به طوری که ارزش این صنعت به بیش از 5 میلیارد دلار در سال 2020 میلادی خواهد رسید. اسکیلز به عنوان ارائه دهنده خدمات به تقریباً 2.6 میلیارد نفر متقاضی بازی‌های تلفن همراه در جهان، توانسته است بیش از 46 درصد از بازار مرتبط با ورزش‌های مجازی را به خود اختصاص دهد.      
منبع : businessinsider

نظرات

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نوع نظر
نـــام
ایمیل
نظر شما
کارکترهایی که در تصویر می بینید را وارد نمایید. (حساس به حروف کوچک و بزرگ)