آینه ترکیبی آمازون؛ تحولی شگرف در صنعت مد

شرکت آمازون در ادامه تلاش‌های خود برای تغییر و تحول در دنیای مد، از یک آینه ترکیبی در پتنت جدید خود رونمایی نموده است که می‌تواند تصویر واقعی فرد را با یک تصویر مجازی از یک لباس خاص ترکیب نماید.

تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ تعداد بازدید : ۲۲۸
تعداد رای : ۵
موضوعات خبر : اختراعات خارجی
شرکت آمازون در ادامه تلاش‌های خود برای تغییر و تحول در دنیای مد، از یک آینه ترکیبی در پتنت جدید خود رونمایی نموده است که می‌تواند تصویر واقعی فرد را با یک تصویر مجازی از یک لباس خاص ترکیب نماید. این پتنت در ابتدای سال جاری میلادی به ثبت رسیده است و بر اساس آن، تصویر منعکس‌شده از فرد با استفاده از دوربین‌ها و پرژکتورهای متعدد، در یک صفحه نمایش در پشت آینه ترکیب می‌گردد.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

نوآوری جدید آمازون یک روش فانتزی را ارائه می‌دهد که کاربر از طریق آن می‌تواند نسخه‌ای مجازی از خود با لباس‌های انتخاب‌شده را مشاهده نماید و از طریق مقایسه حالات مختلف، نسبت به خرید هر یک از آن‌ها اقدام نماید. پتنت جدید آمازون با افزایش قابلیت‌های ممکن برای مصرف‌کنندگان نهایی پوشاک در تجسم خود در لباس‌های مختلف، می‌تواند امکان خرید بدون طی فرآیند دشوار امتحان و بررسی لباس را فراهم نماید.
گفتنی است، ثبت اختراع جدید آمازون به معنای ارائه فوری این فناوری به بازار نیست. با این حال، به نظر می‌رسد تصاحب شرکت «BodyLabs» که در زمینه طراحی و توسعه نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی بدن فعالیت می‌نماید، ارتباط نزدیکی با پتنت جدید آمازون داشته باشد.  
منبع : inverse

نظرات

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نوع نظر
نـــام
ایمیل
نظر شما
کارکترهایی که در تصویر می بینید را وارد نمایید. (حساس به حروف کوچک و بزرگ)