تقریباً تمامی کسبوکارها، دارای انواعی از داراییهای فکری هستند. یکی از انواع مالکیت فکری مورد توجه شرکتها و بنگاههای اقتصادی، کپیرایت است که میتواند سطوح مختلفی از کسبوکار، اعم از یک تیزر تبلیغاتی یا یک محصول نرمافزاری را مورد محافظت قرار دهد. در این وبینار، اصول اولیه حفاظت از کپیرایت، از جمله آثار واجد شرایط، مدت حفاظت و چگونگی حفاظت از داراییهای فکری، تشریح میگردد. این مفاهیم را میتوان مقدمهای بر کپیرایت دانست که صاحبان کسبوکار را با این ابزار حفاظتی کلیدی و مؤثر، آشنا میسازد.