شرکتهایی مانند نایک، آدیداس و همچنین لیگهای ورزشی حرفهای اعم از بیسبال، بسکتبال و ... دائماً در حال مبارزه با نقض حقوق مالکیت فکری و بهطور خاص، علائم تجاری خود هستند. این نقض حقوق که عمدتاً در قالب جعل محصول در آمازون و سایر پلتفرمهای فروش آنلاین صورت میگیرد، ضرر و زیان هنگفتی به شرکتهای بزرگ و کوچک وارد میکند. پرسش این است که بهترین اقدامات برای مبارزه با این جعل بیرویه چیست؟ ملاحظات اولیه که یک صاحب برند میبایست در نظر داشته باشد، کدام است؟ اینها پرسشهایی است که در این وبینار به بحث گذاشته میشود.