تقریباً تمامی کسبوکارها، دارای انواعی از داراییهای فکری هستند. یکی از انواع مالکیت فکری مورد توجه شرکتها و بنگاههای اقتصادی، کپیرایت است که میتواند سطوح مختلفی از کسبوکار، اعم از یک تیزر تبلیغاتی و یا یک محصول نرمافزاری را مورد محافظت قرار دهد. در این وبینار، اصول اولیه حفاظت کپیرایت، از جمله آثار واجد شرایط، مدت حفاظت و چگونگی حفاظت از داراییهای فکری، تشریح میگردد. این مفاهیم را میتوان مقدمهای بر کپیرایت دانست که صاحبان کسبوکار را با این ابزار حفاظتی کلیدی و مؤثر آشنا میسازد.