۱۱ آذر ۱۳۹۴ هفته ملی پژوهش و فناوری - ۲۲ تا ۲۷ آذرماه ۹۴
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر احمدی معاون پژوهش و فناوری این وزارتخانه و رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری در مورد هفته پژوهش و فناوری گفت: برنامه‌های این هفته منسجم‌تر نسبت به سال‌های گذشته با هماهنگی همه اجزای دخیل در حوزه پژوهش و فناوری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به بحث نگرش به فناوری و ارائه محصول اظهار داشت: امید است امسال در بحث تجاری‌سازی و فن ‌بازار شاهد حضور فعال‌تر بازیگران این عرصه باشیم، یعنی هم افرادی که صاحب محصول هستند و هم سرمایه‌گذاران و متقاضیان حضور فعال داشته باشند.
دکتر احمدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در پایان سال حدود ۲۶ میلیارد تومان در مراسم هفته پژوهش و فناوری قرارداد همکاری منعقد شد.

filereader.php?p1=main_c51ce410c124a10e0

وی تصریح کرد: در مراکز استان‌ها، با همکاری استانداران و هماهنگی وزارت کشور، فعالیت‌ها و نمایشگاه‌های استانی یک هفته زودتر برگزار می شود.
وی درخصوص تجلیل از پژوهشگران برتر خاطرنشان کرد: تغییری که در این خصوص نسبت به سال گذشته ایجاد شده این است که امسال علاوه بر تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر در حوزه مراکز دانشگاهی و پژوهشی، از پژوهشگران برتر دستگاه‌های دولتی و اجرایی نیز تقدیر می‌شود.
دکتر احمدی در بخش دیگری از سخنان خود جشنواره ملی ایده‌های برتر و حمایت از بازار ایده و استارت‌آپ دانشجویی و جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های هفته ملی پژوهش و فناوری دانست.

filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636

وی با تأکید بر حضور فعال پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در بخش فن‌بازار گفت: حدود ۸۴ دانشگاه، مرکز پژوهشی و پارک علم و فناوری تا به امروز برای شرکت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری ثبت‌نام کرده‌اند و امیدواریم با حضور بخش خصوصی این حوزه پررنگ‌تر شود تا بتوانیم از حوزه‌های مربوط به صادرات، هم عرضه‌کننده محصول و هم خریدار و مبادله فناوری داشته باشیم. کمک‌های مالی و امتیازاتی که به دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری تعلق می‌گیرد بر اساس میزان حضور و نقش آنان در هفته پژوهش و فناوری است.
گفتنی است «شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار» از ۲۳ لغایت ۲۶ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

اسامی روزهای هفته ملی پژوهش و فناوری

روز

تاریخ

اسم

یکشنبه

22/09/1394

پژوهش، فناوری و مدرسه

دوشنبه

23/09/1394

پژوهش، فناوری و صنعت

سه شنبه

24/09/1394

پژوهش، فناوری و دانشگاه کارآفرین

چهارشنبه

25/09/1394

پژوهش، فناوری و حامیان پژوهش

پنج شنبه

26/09/1394

پژوهش، فناوری، اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی

جمعه

27/09/1394

پژوهش، فناوری، حوزه و دانشگاه





















پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.