۲۹ آذر ۱۳۹۴ تعداد حامیان کانون پتنت ایران از مرز یک میلیون نفر گذشت
به گزارش روابط عمومی کانون پتنت ایران؛ از ابتدای سال 94 و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کانون پتنت ایران در راستای حمایت از ثبت اختراع فعالیت خود را آغاز نموده و با توجه به مدت زمان اندک فعالیت و ارائه‌ی خدماتی درخور جامعه علمی کشور، توانسته است جایگاه مناسبی در بین مخاطبان خود پیدا کند.
این کانون با هدف ارتقای رتبه علمی و فناوری کشور، حفاظت از دارایی‌های فکری فناوران و شرکت‌های نوآور، تولید ثروت از مالکیت فکری و ایجاد بازارهای کسب درآمد از اختراعات و ... و همچنین با در نظر گرفتن نیازمندی‌های کشور در زمینه‌ی مالکیت فکری، اقدام به استقرار واحدهای فعال در این حوزه، در قالب یک مجموعه‌ی متمرکز نموده است. 
درحال حاضر کانون پتنت ایران به ارائه خدماتی همچون ثبت اختراعات و حمایت 90 درصدی از کل هزینه‌های ثبت در ادارات ثبت اختراع معتبر دنیا، ارائه مشاوره فنی و تخصصی در زمینه نگارش متن اختراع، ارزیابی درخواست‌های ثبت اختراع داخلی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه 50 میلیون تومانی به شرکت‌های دارای پتنت خارجی معتبر، حمایت تشویقی 10 میلیون تومانی از دانشگاه‌های دارای پتنت خارجی معتبر، ثبت علائم تجاری در داخل و خارج از کشور، حمایت 70 درصدی از هزینه‌های ثبت علائم تجاری خارجی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و ... می‌پردازد.
علاقه‌مندان به مباحث مالکیت فکری می‌توانند اخبار به روز مربوط به این حوزه و همچنین آموزش‌های لازم در این زمینه را از طریق سایت کانون پتنت ایران و همچنین کانال تلگرام کانون (@patentoffice) دنبال نمایند.
احمد صلحی
احمد صلحی۱۳۹۴/۰۹/۳۰

باسلام واحترام واقعأ کمترجایی دردنیاخدمات وحمایت دراین حدواندازه به متقاضیان واجدشرایط ارائه میشود.نشان ازحمایت واقعی ودلسوزانه درجهت رشد وشکوفایی واقعی درراه اعتلای میهن عزیزمان میباشد.باقدرت وقوت ادامه دهید بزودی آقارمثبش آشکار وعیان خواهدشد انشاالله.خداوند یاری دهندگان بکشور را یاری صدچندان خواهدنمود.پایدار واستوار ،برقرار وپاینده باشید.

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.