۲۲ دی ۱۳۹۴ حضور کانون پتتت ایران در جشنواره ملی مخترعان
پنجمین جشنواره ملی مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی و هفتمین جشنواره رویش بنیادهای نخبگان البرز و تهران، ۶ تا ۸ بهمن ۱۳۹۴ در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار خواهد شد. کانون پتنت ایران قصد دارد تا ضمن شرکت در این جشنواره، به معرفی خدمات خود بپردازد.
این جشنواره در گروه‌های تخصصی برق و کامپیوتر، مکانیک، مکاترونیک، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، مواد و متالورژی‌، انرژی‌های نو، صنایع شیمیایی، فناوری نانو، فناوری‌های نوین مهندسی صنایع، عمران، علوم پایه، زیست فناوری محیط زیست و علوم پایه پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، هوافضا، طرح‌های ویژه دفاعی، مدیریت پسماندهای صنعتی، هنر و معماری برگزار خواهد شد. 76 غرفه برای نمایش آثار در دو سالن هرکدام به مساحت 2 هزارو 500 متر مربع پیش‌بینی شده است. شناسایی برترین‌های علمی، تجاری سازی علم و حمایت از نخبگان علمی از اهداف مهم این جشنواره‌ها به شمار می‌رود.
در بخش جنبی جشنواره نیز کارگاه‌های تجاری‌سازی و بازاریابی محصولات فناوری، آینده‌پژوهی فناوری و آشنایی با راهکارهای ثبت پتنت بین‌المللی و مالکیت فکری دایر خواهد شد.
علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این جشنواره‌ها می‌توانند به وب‌سایت www.kiau.bmn.ir مراجعه کنند. آخرین مهلت ثبت‌نام ۹۴/۱۰/۱۶، می‌باشد.

filereader.php?p1=main_cec563ed4eee9731f

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day