۰۹ اسفند ۱۳۹۴ بسته آموزشی مفاهیم و روش های تجاری سازی دارایی های فکری (قسمت اول)

در این بخش، اولین قسمت از بسته آموزشی مفاهیم و روش های تجاری سازی دارایی های فکری با عنوان مفاهیم و مدل های تجاری سازی ارائه می شود. این قسمت شامل سرفصل های زیر است.
-تعریف تجاری سازی فناوری
-فرآیندهای تجاری سازی

  • مدل گلداسمیت
  • مدل کوپر
  • مدل AIC
  • مدل فرآیندی تجاری سازی مراکز پژوهشی

-روش های بهره برداری تجاری از دارایی های فکری
قابل ذکر است که قسمت های مختلف این بسته آموزشی به صورت یکپارچه در بخش مقالات کانون پتنت ایران موجود است. کانون پتنت ایران از نظرات وپیشنهادات خوانندگان گرامی در این موضوع استقبال می کند.

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day