۱۵ تیر ۱۳۹۵ گزارش درخواستهای ثبت پتنت در USPTO در ماه گذشته
شرکت سامسونگ در طی این یک ماه با 1111 درخواست بیشترین درخواست ثبت پتنت را در میان شرکت های بزرگ فناوری داشته است. این شرکت با ارائه درخواستهای ثبت اختراع در حوزه بردها و مدارهای الکتریکی در حال توسعه این فناوری در شرکت خود است.
شرکت ای بی ام با 888 درخواست در رتبه دوم و شرکت ال جی با 582 درخواست در رتبه سوم قرار دارد. شرکت اینتل با 417 درخواست و شرکت سونی با 323 درخواست در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند. سونی اختراعاتی را در زمینه سیستم های بی سیم، دستگاه های ارتباطی بی سیم، روش ارتباط بدون سیم و برنامه های کامپیوتری ثبت کرده است. شرکت گوگل با 256 درخواست در مقایسه با تنها 37 درخواست ثبت اختراع یاهو در رتبه نهم قرار دارد. درخواستهای شرکت گوگل در زمینه های :  دیافراگم چندگانه سیستم های تصویربرداری، پیش بینی حوادث ناوبری کاربر، فناوریهای نوین برای تولید سفارشی بارکدهای دو بعدی، سیستم های ویرایش اجزای تصاویر و نیز تجسم تصاویر دیجیتالی بر روی یک نقشه بوده است. شرکت امازون با 138 درخواست ثبت پتنت در حال توسعه روش های جدید مدیریت حمل محصولاتش است. 

filereader.php?p1=main_072b030ba126b2f4b

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.