۲۳ مهر ۱۳۹۵ پنجمین فستیوال بازار دارایی فکری، نوآوری‌های صنعت مواد غذایی، آذر 95
این فستیوال تخصصی بمنظور تجاری سازی نوآوری‌های حوزه مواد غذایی از طریق معامله/ جذب سرمایه گذار در بازار دارایی فکری و با حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان صنعت مواد غذایی برگزار می شود.

اختراعات حائز شرایط، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رو در رو فراهم می‌شود.

در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت:

تسهیلات تکمیل مستندات نوآوری‌ها برای ارائه به سرمایه گذاران (ارزیابی فنی اختراع و تهیه BP خلاصه)؛

تسهیلات خرید/ سرمایه گذاری در نوآوری‌ها برای سرمایه گذاران و صنعتگران: تسهیلات به میزان 80% قیمت معامله (اعم از خرید قطعی اختراع، لیسانس و یا سرمایه گذاری مشترک) و تا سقف 5 میلیارد ریال به صورت تسهیلات قرض الحسنه؛

مخترعان و نوآوران حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فستیوال را دارند، مقتضی است فرم ثبت نام  را تکمیل و به همراه تصویر گواهی ثبت اختراع حداکثر تا سی‌ام (30) مهرماه سال 95 به آدرس پست الکترونیک festival@techmart.ir ارسال نمایند.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت فستیوال به نشانی techfestival.ir مراجعه نموده و یا با شماره‌های 88359482 و 021-88359612 تماس حاصل نمایند.

 در آخرین فستیوال تخصصی که در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار شد نمایندگان بیش از ۸۰ شرکت تولیدی و ۱۰ شرکت سرمایه‌گذاری و VC حضور داشتند و بیش از ۴۰ جلسه دوجانبه بین بیش از ۱۵ سرمایه‌گذار- تولیدکننده و ۱۹ مخترع برگزار شد که مذاکرات همکاری کماکان ادامه دارد. تاکنون در بازار دارایی فکری ۴ اختراع و ۱ طرح صنعتی به فروش رفته است و جمع معاملات صورت گرفته در این بازار نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

filereader.php?p1=main_76dc611d6ebaafc66

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.