۱۰ آبان ۱۳۹۵ اعطای گرانت حمایتی به سه پتنت و سه پروتوتایپ برتر دانشجویی در فن بازارملی سلامت
رئیس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: ایده ‌پردازی و نوآوری، تجاری‌ سازی فناوری وشناسایی روندهای تأثیرگذار در سلامت از جمله موضوعاتی است که در آموزش رسمی به آنها توجه کافی نشده و فن‌بازار ملی سلامت فرصت مناسبی برای تحقق این موضوع مهم است.

دکتر پروین پاسالار از دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن اشاره به برنامه‌ های ویژه در راستای حمایت از طرح ‌ها و ایده‌های خلاقانه دانشجویان نخبه فعال در حوزه فناوری‌ های نوین سلامت، هدف از اجرای اینگونه برنامه‌ها را تقویت بیش از پیش فرایند تولید دانش بومی در این حوزه دانست.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سرعت تغییرات در حوزه صنعت سلامت را روز افزون خواند و روزآمد شدن دانشجویان و دانش‌ آموختگان علوم‌ پزشکی را برای همگام شدن با این روند ضروری دانست.

رئیس کمیته دانشجویی دومین همایش و فن‌بازار ملی سلامت، از اعطای گرانت حمایتی 50 تا 100 میلیون ریالی به سه پتنت و سه پروتوتایپ برتر دانشجویی برای توسعه فناوری در حوزه فناوری‌ های نوین سلامت در دومین همایش و فن‌بازار ملی سلامت خبر داد.

سرپرست مرکز پژوهش‌ های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: طراحی برنامه‌ های ویژه شامل مسابقه حل مسئله نوآورانه در سلامت با حضور بیست تیم از سراسر کشور، انتخاب پایان نامه برتر در فناوری و نوآوری سلامت و انتخاب طرح و ایده نوآورانه برتر سلامت از جمله برنامه کمیته دانشجویی دومین همایش و فن‌بازار ملی سلامت است.

filereader.php?p1=main_013d407166ec4fa56

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day