۲۹ دی ۱۳۹۵ توافق قابل توجه مجموعه Alibaba با برندهای معروف از جمله سامسونگ، Mars و Louis Vuitton برای مقابله با جعل
شرکت تجارت الکترونیک Alibaba که یکی از شرکت‎ های معروف چینی در زمینه فروش آنلاین تجهیزات و وسایل مختلف به شمار می‎آید، در طی توافقی با برخی از برندهای معروف از جمله سامسونگ، Mars و Louis Vuitton برای مقابله با جعل، اعلام اتحاد نمودند.
این توافق که در 16 ژانویه گذشته توسط دفتر گروه Alibaba اعلام گردید، مجموعه‎ای شامل 20 عضو را در بر داشته که به وسیله در دست داشتن بیشترین و به روزترین اطلاعات قصد مبارزه جهانی با اجناس تقلبی را دارند.
بر اساس اعتقاد عمده این گروه و در رکن آنها مجموعه Alibaba، جمع‎آوری و تحلیل‎ اطلاعات، اساسی‎ترین و قویترین اسلحه ممکن برای مقابله با جعل و تقلب به شمار می‎آیند. در همین راستا مسئول دفتر این شرکت تجارت الکترونیک (Jessie Zheng) اعلام نموده که قابلیت بالای این مجموعه در جمع‎آوری اطلاعات می‎تواند کمک شایانی برای مقابله با این مشکل بزرگ موجود برای برندهای معروف را ارائه نماید.
بر اساس گزارش‎های ارائه شده در حدفاصل ماه‎های آوریل و ژوئیه گذشته 332 مظنون برای ارائه اجناس جعلی به ارزش 2.1 بیلیون دلار توقیف شده‎اند که برای این مسئله از موتور اطلاعاتی مجموعه Alibaba استفاده شده است. همچنین بر اساس گزارشات و ادعاهای ارائه شده، تکنولوژی اسکن جعل، که توسط این شرکت فروش آنلاین محصولات مورد استفاده قرار می‎گیرد قابلیت اسکن نزدیک به 10 میلیون محصول را در روز داشته و در 12 ماهی که به ماه اوت گذشته ختم شده، این شرکت نزدیک به 380 میلیون محصول را حذف نموده و همکاری با نزدیک به 180,000 فروشنده شخص ثالث را متوقف نموده است.
اعضای همراه شده در این توافق، تجارب خود در زمینه مبارزه با جعل را به اشتراک گذاشته، که همین مسئله می‎تواند کمک شایانی به بهبود عملکرد سیستم مورد استفاده نیز نماید. این مجموعه با هدف جلوگیری از تولید زنجیره‎ای محصولات جعلی و جلوگیری از مخفی‎کاری در این زمینه مشغول به فعالیت شده و مسیر خود را برای جهانی‎سازی این مسئله مهم انتخاب نموده است.

filereader.php?p1=main_98defd6ee70dfb1de

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.