۰۱ اسفند ۱۳۹۵ در آستانه رقابتی نوین، گلکسی S8 نیز به ثبت رسید
در تاریخ 27 فوریه سال جاری میلادی، کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد. در حالی که شنیده ها حاکی از این بود که شرکت سامسونگ از محصول جدید خود «Galaxy S8» و علائم تجاری مربوط به آن، در این مراسم رونمایی نخواهد کرد، ولی گزارشات دفتر پتنت آمریکا نشان می دهد، این شرکت علائم تجاری مربوط به این محصول را در ژانویه امسال به ثبت رسانیده است. 

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

نکته قابل توجه در زمینه علائم تجاری ثبت شده توسط سامسونگ، ثبت «Gear Fit Pro» به عنوان اولین علامت تجاری سامسونگ به عنوان دستیار دیجیتال است. مورد تعجب آور در علامت تجاری مذکور این است که در متن آن به طور خاص از عبارت ساعت و برندهای ساعت استفاده شده است و در توضیح، این عبارت آمده است: «ساعت هایی که ارتباط داده، مابین گوشی های تلفن همراه، تبلت ها و کامپیوترهای شخصی را از وبسایت های اینترنتی و دیگر شبکه های ارتباطی الکترونیکی و کامپیوتری برقرار می کنند.»
شایان ذکر است در هفته های اخیر گزارشات فراوانی پیرامون اقدام سامسونگ در مورد دستیار دیجیتال گوشی هوشمند «Galaxy S8» منتشر گردیده بود. 

filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636

با توجه به رقابت شرکت های اپل، گوگل، آمازون، مایکروسافت و همچنین برندهای چینی نظیر «Huawei»، در زمینه دستیار دیجیتال، باقی ماندن و رقابت در این بازار برای شرکت سامسونگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. انتظار می رود که با شروع اجلاس بارسلونا، اخبار دقیق تری از اقدامات سامسونگ در این زمینه منتشر خواهد گردید.

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day