۲۱ خرداد ۱۳۹۶ پتنت داروی ضد سرطان برای حیوانات خانگی
شرکت داروسازی «PetLife Pharmaceuticals» که در زمینه توسعه نسل جدید داروهای ضد سرطان و خوراک کمکی بیولوژیکی برای حیوانات خانگی فعالیت می نماید، خبر از ثبت پتنتی در هند و آمریکا داده که به منظور حفاظت از فرمول دارویی جدید خود تحت عنوان «VitalZul» صورت گرفته است.
این شرکت فرمول خود را تحت عنوان «ترکیبی برای هدف قرار دادن سرطان در سگ ها و انسان ها» در کشور هند به ثبت رسانیده است. به ادعای این شرکت، نوآوری به کار رفته در این دارو صرفاً در اجزا و عناصر به کار رفته در آن محدود نیست و در فرآیند ترکیب آن نیز ابداعات جالب توجهی به کار گرفته شده است. داروی مذکور که هم برای حیوانات و هم در انسان ها قابل استفاده است، در انتظار نتایج تست های نهایی برای ورود به بازار می باشد.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

در فرم ثبت اختراع دارو در آمریکا، تأکید شده است که این فرمولاسیون دارای کمترین میزان مواد مضر بوده و تمامی اجزای به کار رفته در آن طبیعی می باشد. دکتر «Ralph Salvagno» مدیر عامل شرکت پت لایف با اظهار امیدواری برای ورود دارو تا سال 2018 میلادی به بازار، اظهار داشت: «ثبت پتنت این دارو که با همکاری تیمی متشکل از محققان و دانشمندان در هند و آمریکا آماده گردیده است، با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه توسعه نوآوری و حفاظت از نتایج حاصله انجام شده است.»
شرکت داروسازی پت لایف که به عنوان یک شرکت دامپزشکی در آمریکا به ثبت رسیده است، مأموریت خود را ارائه نسل جدیدی از مواد افزودنی خوراکی و داروهای زیستی ضد سرطان با هدف نهایی افزودن طول عمر حیوانات خانگی و بهبود کیفیت آن تعریف نموده و داروی VitalZul اولین داروی تولید شده این شرکت محسوب می شود. لازم به ذکر است، در سال 2015 میلادی فقط در کشور آمریکا بیش از 60 میلیارد دلار در ارتباط با حیوانات خانگی هزینه شده است که از این میزان، 29 میلیارد دلار آن در زمینه مراقبت های دامپزشکی و تولید داروهای مخصوص صرف گردیده است. 

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.