۲۹ خرداد ۱۳۹۶ انتخاب تویوتا موتور به عنوان نوآور برتر صنعت خودرو برای سومین سال پیاپی
شرکت تویوتا با ثبت 1540 پتنت در USPTO، برای سومین سال پیاپی به عنوان نوآور برتر در حوزه خودرو معرفی گردید. این شرکت نوآوری های خود را نه تنها در زمینه های فنی نظیر ارتقاء سرعت و کیفیت خودروهای تولیدی، بلکه در زمینه ایمن سازی خودرو و تسهیل شرایط برای رانندگان به پیش می برد.

filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636

بنا بر گزارش جدید منتشر شده از سوی انجمن دارندگان مالکیت فکری «IPO» که همه ساله اقدام به معرفی سیصد سازمان و شرکت برتر در زمینه ثبت و گرنت پتنت در آمریکا می نماید، شرکت تویوتا تنها خودروسازی است، که توانسته در بین 20 شرکت برتر در زمینه ثبت و گرنت پتنت در آمریکا و در کنار شرکت هایی نظیر اپل، گوگل، IBM و مایکروسافت قرار گیرد.
جف ماکارویچ «Jeff Makarewicz»، معاون تحقیق و توسعه تویوتا موتور در شمال آمریکا، با تأکید بر پیشگامی این شرکت در نوآوری در صنعت خودرو، افزود: «ارائه راهکارهای نوآورانه و توسعه فناوری برای نسل جدید خودروهای تولیدی، از اهداف کلیدی تویوتا محسوب می گردد. تعداد اختراعات ثبت شده بیانگر موفقیت این شرکت در رهبری نوآوری در صنعت خودرو و پیشی گرفتن از رقبا می باشد.»
لازم به ذکر است، تویوتا موتور شرکتی ژاپنی و چندملیتی است که به عنوان بزرگترین خودروساز جهان شناخته می شود. ریشه های تأسیس شرکت خودروسازی تویوتا، به سال ۱۹۲۶ باز می گردد، که «ساکیشی تویودا» اقدام به راه اندازی شرکت صنایع تویوتا نمود. در خلال جنگ جهانی اول و دوم، با تغییر تولید این شرکت که یکی از موفق ترین کارخانجات ریسندگی ژاپن محسوب می گردید، اولین کارخانه خودروسازی تویوتا آغاز به کار کرد. این شرکت در سال 2016 میلادی بیش از 2.5 میلیون خودرو در سرتاسر جهان تولید و به فروش رسانیده است.

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.