۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان شرکت اپل «WWDC»
کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل «WWDC» در طی روزهای پنجم الی نهم ژوئن سال جاری میلادی در سن خوزه کالیفرنیا برگزار گردید. در این سلسله کنفرانس ها که به منظور معرفی نرم افزارهای توسعه داده شده و نیز طیف وسیعی از محصولات سخت افزاری جدید برگزار می گردد، افراد و تیم های نوآور با بیش از هزار نفر از مهندسان و متخصصین نرم افزاری شرکت اپل تعامل و ارتباط برقرار می نمایند.

filereader.php?p1=main_a87ff679a2f3e71d9

از مهمترین نرم افزارهای معرفی شده در این کنفرانس، می توان به «iOS 11»، «MacOS High Sierra»، «TvOS 11» و «WatchOS 4» اشاره نمود. 
با توجه به پتنت های ثبت شده اخیر اپل، کارشناسان معتقدند این شرکت در حال توسعه نوع خاصی از شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و اسنپ چت می باشد، که به کاربران اجازه ضبط ویدئو، ویرایش و ارسال آن، با استفاده از یک دست و در گوشی تلفن همراه را خواهد داد. با وجودی که زمان دقیق ارائه این برنامه مشخص نیست، ولی به نظر می رسد رونمایی از بخشی از این برنامه در «iOS 11» نشان دهنده تمرکز اپل بر روی آن می باشد.
در کنفرانس «WWDC 2017» علاوه بر نرم افزارهای توسعه داده شده، برخی از سخت افزارهای مورد استفاده در محصولات تولیدی این شرکت نیز معرفی گردید؛ «SIRI Smart Speaker» و نسخه جدید «iPad Pro» از مهمترین محصولات سخت افزاری معرفی شده در کنفرانس ۲۰۱۷ اپل به شمار می روند.
لازم به ذکر است، شرکت اپل که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نظیر انواع گوشی تلفن همراه و رایانه و نیز محصولات نرم افزاری فعالیت می نماید، در سال ۲۰۱۷ میلادی، برای دهمین سال متوالی، عنوان تحسین شده ترین شرکت فناور در جهان را به خود اختصاص داد. سه فاکتور کیفیت، نوآوری و مسئولیت اجتماعی از مهمترین معیارهای عنوان مذکور به شمار می آیند.

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.