۱۸ تیر ۱۳۹۶ گرنت یازده پتنت جدید پیرامون «iMessage» و «Apple Watch» در هنگ کنگ
شرکت اپل به تازگی موفق به دریافت گواهی ثبت اختراع یازده پتنت طراحی در دفتر ثبت پتنت و علائم تجاری هنگ کنگ شده است. پتنت های مذکور که در تاریخ بیست و سوم ژوئن سال جاری میلادی گرنت شده اند، مرتبط با رابط های کاربری «iOS» در «iMessage» و «Apple Watch» می باشند.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

به گزارش «Patentlyapple»، این شرکت اخیراً در نمونه جدید «اپل واچ» خود تعداد زیادی اپلیکیشن در زمینه تناسب اندام توسعه داده است که برای مثال می توان به فعالیت های اشتراک گذاری «UI» و حلقه های فعالیت نشان دهنده «حرکت- تمرین- ایستادن» اشاره نمود.
لازم به ذکر است در اوایل ماه ژوئن، گزارش هایی در مورد اقدام بی سر و صدای اپل در راه اندازی پروژه ای جدید برای ارتقاء سلامتی کاربران در محصولات این شرکت منتشر گردید. بر اساس این گزارش ها دکتر «Sumbul Desai» مدیر اجرایی مرکز بهداشتی استنفورد در سلامت دیجیتال، راهبری پروژه پیشرفته فناوری تحت عنوان «Telemedicine» را بر عهده داشته که هدف از آن افزایش کاربری های ارتقاء سلامت در «اپل واچ» می باشد.
به نظر می رسد پتنت های ثبت شده جدید بی ارتباط با این پروژه نیست و نشانگر عزم جدی اپل در سرمایه گذاری در این حوزه می باشد؛ به اعتقاد کارشناسان یکی از الزامات پروژه مذکور، توسعه رابط های کاربری جدید در زمینه سلامتی و تناسب اندام کاربران در «watchOS» می باشد.  

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day