۰۴ مرداد ۱۳۹۶ نبرد حقوقی دو شرکت آمریکایی تولید پوشاک در زمینه نشان های تجاری
دو شرکت آمریکایی فعال در صنعت پوشاک، وارد نبردی حقوقی در زمینه علائم تجاری مرتبط با محصولات خود شده اند. شرکت «Revise Vlothing» اخیراً از یک علامت تجاری تحت عنوان «Hippy Laundry» برای فروش انواع چکمه و کفش استفاده نموده است؛ با توجه به مالکیت شرکت «Cels Enterprises» بر روی نشان های تجاری «Chinese Laundry» و «Dirty Laundry» که آن ها نیز در زمینه ارائه خدمات و محصولات در حوزه کفش می باشند، شرکت ریوایز می تواند به نقض علائم تجاری محکوم گردد.

filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636

با توجه به نگرانی های ناشی از اقامه دعوی قریب الوقوع سلز در زمینه نقض نشان های تجاری و در نتیجه آسیب های احتمالی در روابط تجاری ریوایز با برخی مشتریان خاص نظیر فروشگاه های پوشاک «Bon Ton»، این شرکت در دادخواستی که به دادگاه منطقه ای نیویورک ارائه داد بر عدم هر گونه تخلف در زمینه نقض علائم تجاری از سوی ریوایز تأکید نمود.
لازم به ذکر است به گزارش «WIPR»، شرکت ریوایز در حال حاضر مالک برند «Hippie Laundy» در رده انواع پیراهن، ژاکت و دامن های زنانه و دخترانه می باشد که با ثبت درخواست، اقدام به توسعه حوزه استفاده از آن برای انواع کفش نیز نموده است. در پی این اقدام، شرکت سلز در ماه می سال جاری میلادی درخواست لغو این درخواست و عدم استفاده ریوایز از آن در کفش های تولیدی خود نمود.  

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day