۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ادغام دو شرکت پیشرو در ارائه محصولات نرم‌افزاری مدیریت IP
شرکت آناکوآ «Anaqua» که یکی از شرکت‎های پیشگام در زمینه مدیریت مالکیت فکری به شمار می‌رود، با شرکت لکورپیو «Lecorpio» که در زمینه توسعه نرم‌افزارهای مدیریت دارایی‎های فکری فعالیت می‎نماید، ادغام شدند. بنا به گزارش‌های منتشر شده، شرکت جدید حاصل از ادغام این دو شرکت با تمرکز بر توسعه ابزارهای ساده‌سازی فرآیند محافظت از دارایی‌های فکری، سعی بر ایجاد ارزش افزوده از طریق دارایی‌های مذکور را خواهد داشت.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

به گزارش وب‎سایت «Business Wire»، همکاری این دو شرکت با توجه به منابع و توان تخصصی هر یک از آن‌ها و قابلیت در تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده‌های اطلاعاتی در حوزه «IP» می‌تواند به توسعه نسل جدید پلتفرم‌های هوشمند مالکیت فکری و ارائه آن به مشتریان در سرتاسر جهان، سرعت دو چندانی بخشد. شرکت تازه متولد شده از هر دو نام تجاری لکورپیو و آناکوآ استفاده خواهد نمود و با توجه به مشتریان حال حاضر هر یک از دو شرکت مذکور، از محصولات نرم‌افزاری آن‌ها پشتیبانی می‌نماید. 
باب رومئو مدیر عامل آناکوآ که در شرکت جدید نیز سمت مدیریت ارشد را به عهده خواهد داشت، با تأکید تعهد عمیق دو شرکت به ارائه بهترین نرم‌افزارهای مدیریت IP، افزود: «به هم پیوستن دو شرکت می‌تواند با به اشتراک‌گذاری فناوری و نوآوری موجود و بهره‌وری در توسعه نرم‌افزارهای جدید را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.»
گفتنی است، این ادغام حرکتی دیگر از آناکوآ در راستای استراتژی توسعه حوزه فعالیت و تبلیغ نشان تجاری خود می‌باشد. این شرکت در طول دو سال گذشته توانسته است چندین کسب و کار ارائه دهنده راهکارهای نوآورانه در حوزه IP نظیر «AcclaimIP» و «IdeaPoint» را از آن خود نماید. اقدامات مذکور توانسته است این شرکت را به عنوان یک بازیگر پیشرو در ارائه راهکارهای نوین مدیریت مالکیت فکری مطرح نماید، به نحوی که از سال 2004 به این سو، شرکت‌هایی نظیر کوکاکولا، فورد و کیبرلی کلارک از خدمات و محصولات ارائه شده توسط آناکوآ استفاده می‌نماید.

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day