۰۴ آبان ۱۳۹۶ انعقاد توافقنامه مجوز بهره‌برداری از پتنت بین کوآلکام و شرکت مخابراتی ترکیه
کوآلکام با شرکت جنرال موبایل «General Mobile»، توافقنامه مجوز بهره‌برداری از پتنتی امضاء نموده که بر اساس آن، شرکت مخابراتی ترکیه مجوز توسعه، ساخت و فروش دستگاه‌های «3G» و «4G» را خواهد داشت. به دنبال این توافقنامه و اعطای مجوز بهره‌برداری، این امکان برای شرکت جنرال موبایل فراهم شده تا با به‌کارگیری فناوری «Chipmaker»، دستگاه‌ها و تجهیزات جدید مبتنی بر «4G» و «LTE-A» را در ترکیه تولید نماید.

filereader.php?p1=main_e4da3b7fbbce2345d

به گزارش وب‌سایت «IP Pro Patent»، الکس راجرز، معاون اجرایی و مدیر صدور مجوز بهره‌برداری از پتنت در شرکت جنرال موبایل، با تأکید بر اهمیت توافقنامه همکاری جدید در پیشبرد سیاست‌های این شرکت در صنعت تلفن همراه افزود: «این توافق ما را قادر می‌سازد تا دستگاه‌های اندرویدی جدیدی تولید نماییم، که بسیاری از فناوری‌های پیشرو در صنعت تلفن همراه را به کار گرفته است». شایان ذکر است که جنرال موبایل در سال 2015 میلادی نیز از پلتفرم «Android One» و محصولات مرتبط با آن، به عنوان بخشی از توافقنامه همکاری با گوگل رونمایی نمود.
سباهاتین یامان «Sebahattin Yaman»، مدیر ارشد جنرال موبایل نیز با ابراز خرسندی از امضای این توافقنامه همکاری گفت: «ما به عنوان بخشی از برنامه «Android One»، متعهد به توسعه نسل بعدی تلفن‌های همراه هوشمند و ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان در سرتاسر جهان هستیم. در همین راستا، همکاری با کوآلکام برای ارائه محصولات نوآورانه و قدرتمند به بازار، کاری بسیار هیجان‌انگیز است».
لازم به ذکر است، در پی مواجهه کوآلکام با غرامت 975 میلیون دلاری «Anti Trust» در چین، که برای شارژ حق امتیاز پتنت‌های استاندارد ضروری انجام گرفت، این شرکت اقدام به امضای توافقنامه‌های متنوع برای صدور مجوز بهره‌برداری در زمینه پتنت‌های «3G» و «4G» متعلق به خود نموده است. 

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.