۲۵ آذر ۱۳۹۶ توافق «BMW» و یک شرکت فعال در زمینه مجوزهای بهره‌برداری از پتنت

شرکت آوانسی «Avanci» که در زمینه ارائه راهکارهای دسترسی به مجوزهای بهره‌برداری از پتنت فعالیت می‌نماید، اعلام نموده که یک موافقت‌نامه بهره‌برداری از پتنت با گروه «BMW» به امضاء رسانده است. بر اساس این موافقت‌نامه به تأمین‌کنندگان این گروه امکان دسترسی ساده‌تر به فناوری وایرلس شرکت‌های مخابراتی و دارندگان پتنت‌های مرتبط با آن داده می‌شود.


filereader.php?p1=main_cfcd208495d565ef6

در این توافق، به عنوان بخشی از تعهدات آوانسی برای تسهیل در فرآیند صدور و اخذ مجوزهای بهره‌برداری، حق امتیاز پتنت‌های اساسی «2G»، «3G» و «4G» در یک طیف قیمتی منصفانه و بدون توجه به تعداد واحدهای مخابراتی نصب‌شده، برای تمامی وسایط نقلیه فراهم خواهد شد. نرخ یاد شده در طول مدت توافق، افزایش نداشته و تعداد صاحبان پتنت ملحق شده به پلتفرم در آینده نیز مهم نخواهد بود.
کاسیم الفلاهی «Kasim Alfalahi»، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی آوانسی، با تأکید بر این‌که تلاش این شرکت در راستای ایجاد یک زمینه مشترک بین صنایع مختلف است، اظهار داشت: «توافق ما با گروه BMW و تأمین‌کنندگان آن، نشان‌دهنده اعتقاد آوانسی برای یافتن زمینه‌های مشترک در صنایع مختلف است. ما متعهد به ارائه یک راهکار ساده و عملی برای تسهیل مبادلات مجوزهای بهره‌برداری از پتنت هستیم که می‌تواند منجر به افزایش اطمینان خاطر، کاهش ریسک و به اشتراک‌گذاری فناوری از سوی همه طرف‌های درگیر شود.»
گفتنی است، آوانسی دارای یک چشم‌انداز بلندپروازانه، مبنی بر به اشتراک‌گذاری فناوری در مقیاسی وسیع در صنعت مرتبط با اینترنت است که با هدف ساده‌سازی و تسهیل دسترسی به فناوری انجام می‌گیرد. این شرکت که در سال 2016 میلادی در دالاس تأسیس شده است، راهکار پیشنهادی خود را ایجاد یک اکوسیستم پایدار و کم خطر برای افزایش دسترسی به مجوزهای بهره‌برداری از پتنت به خصوص در زمینه فناوری وایرلس، در نظر گرفته است.

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.