۰۶ دی ۱۳۹۶ کارت هدیه دیجیتالی؛ انقلابی در صنعت 150 میلیارد دلاری کارت هدیه
شرکت گیفت کارت «Gift Card Impressions» که از رهبران پیشرو در طراحی و تولید انواع کارت هدیه به شمار می‌آید، نوع جدیدی از کارت هدیه دیجیتالی توسعه داده که می‌تواند جایگزین کارت‌های هدیه سنتی گردد. بنا بر تحقیقات بازار این شرکت در زمینه صنعت 150 میلیارد دلاری کارت‌های هدیه، تقاضا برای کارت هدیه به عنوان یک انتخاب لحظه آخری، در تعطیلات مختلف بسیار بیشتر می‌گردد. با این حال، ماهیت غیر شخصی کارت‌های کنونی تا حدی می‌تواند جذابیت آن را برای متقاضیان کاهش دهد. از سوی دیگر، پیشرفت‌های قابل توجه در حوزه تلفن‌های همراه هوشمند، می‌تواند این قابلیت را ایجاد نموده که انواع جدیدی از کارت‌های هدیه سرگرم‌کننده و جذاب، با کارکردهای متفاوت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
 
filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820
 
بنا بر گزارش وب‌سایت «Benzinga»، فناوری جدید که تحت عنوان «Gift Tokens» توسعه یافته و پتنت‌های مرتبط با آن نیز به ثبت رسیده است، می‌تواند تعطیلات پایان سال 2017 میلادی را با مجموعه‌ای گسترده و متنوع از انواع هدایای خلاقانه، نظیر ارسال نوشیدنی یا غذای مورد علاقه همراه سازد. این فناوری به کاربر امکان می‌دهد تا از بین بیش از 150 هدیه متفاوت شامل خرید از آمازون، بلیت فیلم‌های مختلف، خرید کتاب، سفارش پیتزا و نوشیدنی از رستوران‌های مختلف و غیره، به دوستان و آشنایان خود هدیه ارسال نماید. این فناوری از طریق یک پیام نوشتاری و یا ایمیل قابلیت ارسال دارد و نوعی کارت هدیه دیجیتال خلاقانه و متمایز از کارت‌های هدیه متعارف کنونی به شمار می‌آید.
به گفته برت گلس «Brett Glass» مدیر شرکت «GCI»، استفاده از کارت‌های هدیه نوین و بهره‌گیری از تجارب چندرسانه‌ای در آن، می‌تواند ارتباط احساسی ناشی از تبادل کارت هدیه را بیش از سه برابر نماید. با توجه به هزینه به نسبت کمتر این نوع از هدایا، می‌توان انتظار داشت که این فناوری در کوتاه‌مدت با رشدی قابل ملاحظه روبرو گردد. (26 درصد از پکیج کارت‌های هدیه جدید، زیر 20 دلار هزینه خواهند داشت.)
لازم به ذکر است، «GCI» یکی از رهبران بازار کارت هدیه به شمار می‌رود که همواره در حال ارائه نوآوری‌های جدید در کارت‌های هدیه ابداعی خود است. این شرکت در پنج سال گذشته، بیش از 98 پتنت در این حوزه به ثبت رسانده و بیش از 29 جایزه صنعتی، بابت نوآوری‌های خود دریافت نموده است. سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های تحقیق و توسعه به «GCI» امکان داده تا درک مناسبی از چگونگی افزایش کارکردهای ارتباطی در کارت‌های هدیه به دست آورد و همین موضوع منجر به ابداعات جدید با هدف افزایش تعاملات با کاربران و تغییر و تحول مستمر در نوع خدمات ارائه شده گردیده است. 

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day