۰۶ دی ۱۳۹۶

کارت هدیه دیجیتالی؛ انقلابی در صنعت 150 میلیارد دلاری کارت هدیه

شرکت گیفت کارت «Gift Card Impressions» که از رهبران پیشرو در طراحی و تولید انواع کارت هدیه به شمار می‌آید، نوع جدیدی از کارت هدیه دیجیتالی توسعه داده که می‌تواند جایگزین کارت‌های هدیه سنتی گردد. بنا بر تحقیقات بازار این شرکت در زمینه صنعت 150 میلیارد دلاری کارت‌های هدیه، تقاضا برای کارت هدیه به عنوان یک انتخاب لحظه آخری، در تعطیلات مختلف بسیار بیشتر می‌گردد. با این حال، ماهیت غیر شخصی کارت‌های کنونی تا حدی می‌تواند جذابیت آن را برای متقاضیان کاهش دهد. از سوی دیگر، پیشرفت‌های قابل توجه در حوزه تلفن‌های همراه هوشمند، می‌تواند این قابلیت را ایجاد نموده که انواع جدیدی از کارت‌های هدیه سرگرم‌کننده و جذاب، با کارکردهای متفاوت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

بنا بر گزارش وب‌سایت «Benzinga»، فناوری جدید که تحت عنوان «Gift Tokens» توسعه یافته و پتنت‌های مرتبط با آن نیز به ثبت رسیده است، می‌تواند تعطیلات پایان سال 2017 میلادی را با مجموعه‌ای گسترده و متنوع از انواع هدایای خلاقانه، نظیر ارسال نوشیدنی یا غذای مورد علاقه همراه سازد. این فناوری به کاربر امکان می‌دهد تا از بین بیش از 150 هدیه متفاوت شامل خرید از آمازون، بلیت فیلم‌های مختلف، خرید کتاب، سفارش پیتزا و نوشیدنی از رستوران‌های مختلف و غیره، به دوستان و آشنایان خود هدیه ارسال نماید. این فناوری از طریق یک پیام نوشتاری و یا ایمیل قابلیت ارسال دارد و نوعی کارت هدیه دیجیتال خلاقانه و متمایز از کارت‌های هدیه متعارف کنونی به شمار می‌آید.
به گفته برت گلس «Brett Glass» مدیر شرکت «GCI»، استفاده از کارت‌های هدیه نوین و بهره‌گیری از تجارب چندرسانه‌ای در آن، می‌تواند ارتباط احساسی ناشی از تبادل کارت هدیه را بیش از سه برابر نماید. با توجه به هزینه به نسبت کمتر این نوع از هدایا، می‌توان انتظار داشت که این فناوری در کوتاه‌مدت با رشدی قابل ملاحظه روبرو گردد. (26 درصد از پکیج کارت‌های هدیه جدید، زیر 20 دلار هزینه خواهند داشت.)
لازم به ذکر است، «GCI» یکی از رهبران بازار کارت هدیه به شمار می‌رود که همواره در حال ارائه نوآوری‌های جدید در کارت‌های هدیه ابداعی خود است. این شرکت در پنج سال گذشته، بیش از 98 پتنت در این حوزه به ثبت رسانده و بیش از 29 جایزه صنعتی، بابت نوآوری‌های خود دریافت نموده است. سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های تحقیق و توسعه به «GCI» امکان داده تا درک مناسبی از چگونگی افزایش کارکردهای ارتباطی در کارت‌های هدیه به دست آورد و همین موضوع منجر به ابداعات جدید با هدف افزایش تعاملات با کاربران و تغییر و تحول مستمر در نوع خدمات ارائه شده گردیده است. 
نـام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر شما
کد امنیتی (حروف بزرگ)

پربازدید‌ترین‌ها

سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری (وبینارهای آکادمی کانون پتنت ایران)
۱۷ دی ۱۳۹۸

سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری (وبینارهای آکادمی کانون پتنت ایران)

کانون پتنت ایران، در راستای فعالیت‌های آموزشی و ترویجی خود و با هدف افزایش آگاهی عمومی پیرامون مالکیت فکری و مزایای آن، برنامه‌ای مدون برای آموزش آنلاین و غیرحضوری، تحت عنوان «سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری» را در دستور کار خود قرار داده است. در این برنامه که شامل برگزاری سلسله وبینارهای آموزشی منظم در سه‌شنبه‌های مختلف فصل زمستان است، مخاطبین با مهم‌ترین موضوعات مالکیت فکری آشنا خواهند شد.

انتشار تقویم آموزشی زمستان ۹۸ آکادمی کانون پتنت ایران
۱۵ دی ۱۳۹۸

انتشار تقویم آموزشی زمستان ۹۸ آکادمی کانون پتنت ایران

آکادمی کانون پتنت ایران که فعالیت خود را در سال ۹۷ و با هدف آموزش مخاطب‌محور در حوزه مالکیت فکری آغاز نمود، در راستای اهداف کانون پتنت به منظور ارتقای سطح دانش مالکیت فکری در کشور، اولین تقویم آموزشی خود را در پاییز امسال منتشر ساخت. با توجه به استقبال قابل توجه صورت گرفته از دوره‌های برگزار شده در پاییز سال جاری، آکادمی اقدام به تدوین دومین تقویم آموزشی خود، تحت عنوانه تقویم آموزشی زمستانه نموده که شامل دوره‌های متنوع حضوری و همچنین آموزش مجازی می‌باشد.

برگزاری دومین وبینار آشنایی با مالکیت فکری توسط کانون پتنت ایران
۱۲ دی ۱۳۹۸

برگزاری دومین وبینار آشنایی با مالکیت فکری توسط کانون پتنت ایران

در راستای استقبال قابل توجه مخاطبین از وبینارهای برگزار شده پیشین کانون پتنت ایران، آکادمی کانون در برنامه زمستانه خود نیز، وبینارهایی را در نظر گرفته که یکی از آن‌ها در مورخ هفدهم دی‌ماه سال جاری و با عنوان «آشنایی با مالکیت فکری»، برگزار می‌گردد.

برگزاری اولین وبینار از مجموعه سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری
۱۸ دی ۱۳۹۸

برگزاری اولین وبینار از مجموعه سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری

آکادمی کانون پتنت ایران، برگزاری سلسله وبینارهایی با موضوعات متنوع مالکیت فکری را برنامه‌ریزی نموده که تحت عنوان «سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری»، برگزار می‌گردد. در همین راستا، اولین وبینار این مجموعه با موضوع «آشنایی با مالکیت فکری»، سه‌شنبه گذشته مورخ ۲۴ دی ماه برگزار گردید. آموزش‌های مد نظر، در سرفصل‌هایی شامل «اهمیت دارایی‌های فکری»، «تعاریف دارایی‌های فکری و حوزه شمول آن‌ها»، «قلمرو و مصادیق دارایی‌های فکری و نحوه حمایت از آن‌ها»، «مسیرهای حفاظت از دارایی‌های فکری» و همچنین «مثال‌هایی از مصادیق دارایی‌های فکری»، ارائه گردید.

برگزاری دومین کارگاه «علامت تجاری» توسط کانون پتنت ایران
۱۹ دی ۱۳۹۸

برگزاری دومین کارگاه «علامت تجاری» توسط کانون پتنت ایران

آکادمی کانون پتنت ایران، در راستای برنامه‌های مدون خود به منظور آموزش مخاطب‌محور در حوزه‌های مختلف مالکیت فکری، اقدام به برگزاری کارگاه جدیدی با عنوان «علامت تجاری» نموده که در مورخ ۲۶ دی‌ماه سال جاری، از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار می‌نماید.

اخبار مهم بازار دارایی‌های فکری در سال ۲۰۱۹
۲۲ دی ۱۳۹۸

اخبار مهم بازار دارایی‌های فکری در سال ۲۰۱۹

در سال گذشته میلادی، دنیای مالکیت فکری با تغییر و تحولات مختلفی روبرو شد، روند فزاینده ثبت انواع حقوق مالکیت فکری در سطح جهان ادامه یافت، چین سلطه خود به‌عنوان کشور پیشگام در حوزه «IP» را گسترده‌تر نمود و برخی از شرکت‌های فناور بزرگ، به دعاوی حقوقی گسترده و جنجالی خود پایان دادند. در این نوشتار، بنا به اعلام پایگاه تحلیلی «IAM»، داستان‌های مهم و منتخب مالکیت فکری در سال ۲۰۱۹ میلادی، با تمرکز بر تحولات بازار و مبادلات دارایی‌های فکری مرور شده است.

IAM