۳۰ بهمن ۱۳۹۶ رفع محدودیت ابعادی صفحه‌نمایش ساعت‌های هوشمند در فناوری جدید هووآوی
شرکت چینی هووآوی که در زمینه طراحی و ساخت دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند و سایر دستگاه‌های دیجیتال فعالیت می‌نماید، یک روش منحصربه‌فرد و جالب برای کنترل ساعت‌های هوشمند به ثبت رسانده است. این پتنت، فناوری جدیدی را معرفی می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد تا کنترل ساعت هوشمند خود را از طریق لمس پشت دست خود و یا حتی حرکت انگشتان در هوا به دست گیرد.

filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636

بنابر گزارش «Tech 2»، فناوری جدید هووآوی با ایجاد سیگنال‌های آلتراسونیک و یا مادون‌قرمز در فضای اطراف ساعت، می‌تواند این امکان را فراهم نموده تا حرکات انگشت کاربر در منطقه تعریف شده اسکن گردد. علاوه بر این، فناوری مذکور این قابلیت را خواهد داشت تا پشت دست را به یک صفحه‌نمایش لمسی بدل نماید که می‌توان از آن برای نوشتن متن و یا ورود داده استفاده نمود.
لازم به ذکر است، فناوری معرفی‌شده از سوی هووآوی می‌تواند مشکل صفحات نمایش کوچک ساعت‌های هوشمند را برای همیشه حل نماید. طراحی سنسور در چهار جهت، کاربران را قادر می‌سازد تا به‌سادگی از طریق حرکت انگشتان در هوا به کنترل ساعت هوشمند خود بپردازند. انتظار می‌رود این فناوری در سری جدید ساعت‌های هوشمند هووآوی بکار رود، با این حال، هنوز این شرکت به‌صورت رسمی آن را اعلام نکرده است. هووآوی در سال 2017 میلادی از نسخه «Watch 2» ساعت هوشمند خود رونمایی کرد و پیش‌بینی می‌شود، «Watch 3» با فناوری جدید به بازار عرضه گردد.

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day