۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ توافقنامه صدور مجوز بهره‌برداری از پتنت بین «LG» و «Sisvel» در خصوص فناوری وای- فای

شرکت هرا وایرلس «Hera Wireless» اعلام نموده که این شرکت و غول فناوری کره جنوبی «LG»، به یک توافقنامه پتنت وارد شده‌اند که بر مبنای آن، شرکت «LG» مجوز بهره‌برداری از پتنت‌های متعلق به شرکت هرا در زمینه وای- فای را در اختیار خواهد گرفت. این توافقنامه، در پی اختلافات حقوقی دو شرکت «LG» و سیسول «Sisvel» شکل گرفته است و به این ترتیب، «LG» به فهرست شرکت‌های در حال رشدی می‌پیوندد که دسترسی به سبد پتنت شرکت هرا به‌عنوان یک الزام برای استاندارد «IEEE WI-Fi» را دارند. لازم به ذکر است که پیش از این، سیسول طرف مقابل را به نقض برخی از پتنت‌های شرکت هرا در زمینه استانداردهای وای- فای متهم نموده بود.

 

 filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636

 

بنا بر گزارش «Business Wire»، تشکیل سبد پتنت هرا، در ابتدا با همکاری شرکت ژاپنی سانیو «Sanyo Electric» آغاز شد. سانیو در توسعه این استاندارد فناوری، مشارکتی فعال داشت که در نهایت منجر به ایجاد مجموعه‌ای شامل بیش از ۱۰۰ پتنت شد که در چهل کشور جهان به ثبت رسیده است.

«نیک وب» مدیر سیسول با ابراز خرسندی از توافقنامه جدید که شامل صدور مجوز فروش و توزیع محصولات «LG» با قابلیت وای- فای است. اظهار داشت: «ما از انعقاد قرارداد با LG خوشحالیم، چراکه این مسئله نشان‌دهنده استحکام و کیفیت سبد پتنت هرا است.»

گفتنی است، شرکت هرا یکی از زیرمجموعه‌های هولدینگ سیسول گروپ بوده که در سال ۱۹۸۲ میلادی تأسیس شده است. سیسول دفاتری در آمریکا، ایتالیا، چین، ژاپن، آلمان، لوکزامبورگ و انگلیس دارد و با برخورداری از صدها متخصص حقوقی و صدور مجوز، سابقه‌ای طولانی در زمینه مدیریت سبد پتنت‌های مرتبط با استانداردهای فشرده‌سازی صوتی «MP3» و «MPEG Audio» دارد.

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.