شرکت سوزوکی، پتنت جدیدی به ثبت رسانیده است که برخی تغییرات پیشنهادی در موتورسیکلتهای تولیدی این برند را در مورد سیستم چرخها و ترمز آن تشریح مینماید. این پتنت، در راستای تلاشهای این شرکت برای تولید نسخه توربوشارژ است که فعالیتهای تحقیق و توسعهای بر روی آن، از سال ۲۰۱۳ میلادی آغاز شده و به احتمال بسیار زیاد، در سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه خواهد شد. در طی این مدت، مدل «588 CC» تکسرنشین این شرکت، به یک طراحی «700 CC DOHC» تکامل یافته است.
بنا بر گزارش «Visor Down»، تکامل در طراحی مفهومی محصول جدید سوزوکی، طی یک جریان پیوسته از ثبت اختراعات انجامگرفته است که با تغییر فریمهای آلومینیومی به ورقههای فولادی آغاز و به تغییرات قابلتوجه در جانمایی اجزای آن منجر شده است. علاوه بر این، طرح اصلی دارای یک خنککننده داخلی«Intercooler» (نوعی خنککننده گاز که در موتورهای سوپر شارژ کاربرد دارد) در زیر صندلی بوده است که در ادامه با اصلاحاتی در طراحیهای انجامگرفته به یک مجموعه جمع و جورتر با خنککننده داخلی نصبشده بالای موتور، تغییر یافته است.
گفتنی است، آخرین تصاویر مرتبط با این محصول ابتکاری که در پتنت اخیر سوزوکی به چشم میخورد، نوعی طراحی اسپرت را در ذهن متصور مینماید که با توجه به تقویت موتور که قدرت ۱۵۰ اسب بخار را هدف میگیرد، تفاوت فراوانی با مدل اولیه و قدرت ۱۰۰ اسب بخاری آن دارد. انتظار میرود، موتور جدید با نام «GSX700T» به بازار عرضه شود که البته برخی شایعات در مورد احیاء نام «Katana» پیرامون این محصول به گوش میرسد.