۱۰ تیر ۱۳۹۷ توسعه فناوری‌های هوشمند برای بهینه‌سازی انرژی‌های خورشیدی

شرکت فناوری تیگو «Tigo» که در زمینه انرژی و به‌طور خاص، توسعه پلتفرم هوشمند بهینه‌سازی انرژی خورشیدی فعال است، موفق به دریافت یک پتنت گرنت شده در زمینه نوعی سخت‌افزار بکار رفته در فناوری هوشمند «Flex MLPE» شده است. این سخت‌افزار، در جعبه‌های اتصال خورشیدی کاربرد داشته و می‌تواند به‌عنوان پوشش‌های مطمئن و در عین حال ارزان ماژول‌های خورشیدی، بکار گرفته شود.

 

 filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

 

بنا بر گزارش «Solar Power World»، پتنت جدید تیگو که با شماره «۹۹۹۱۸۴۳» در دفتر ثبت پتنت و علائم تجاری آمریکا به ثبت رسیده است، پنجاه و ششمین پتنت این شرکت به شمار می‌رود که البته ۲۳ مورد از آن‌ها، هنوز در انتظار ارزیابی‌های نهایی است. بخش عمده‌ای از پتنت‌های ثبت شده توسط تیگو، در زمینه افزایش بهره‌وری قدرت و نظارت بر سطوح ماژول‌های خورشیدی و نیز بهینه‌سازی‌های مرتبط با آن‌ها است. «دنی ایزیپز» معاونت اجرایی واحد سخت‌افزار تیگو، با تأکید بر قابلیت‌های فنی این شرکت اظهار داشت: «این پتنت و نیز دیگر اختراعات توسعه یافته توسط تیگو، نشان‌دهنده عزم جدی ما برای تسلط بر صنعت «Module-Level Power Electronics-MLPE» و ارتقاء موقعیت رقابتی شرکت است. پتنت جدید، ما و شرکای تجاری را در یک موقعیت استراتژیک قرار می‌دهد تا بتوانیم رهبری راه‌حل‌های یکپارچه، مقرون به‌صرفه و کارآ در این صنعت را بر عهده بگیریم.»

گفتنی است، تیگو از شرکت‌های مستقر در دره سیلیکون است که در سال ۲۰۰۷ میلادی، توسط تیمی از تکنسین‌های مجرب فعال در حوزه انرژی تأسیس شده است. متخصصین این شرکت، در طی سال‌های اخیر با ترکیبی منحصربه‌فرد از روش‌های مختلف موجود در نیمه‌هادی‌ها، الکترونیک و انرژی خورشیدی، توانسته‌اند نسل اول فناوری هوشمند ماژول بهینه‌ساز برای انرژی‌های خورشیدی را توسعه دهند. این شرکت، در طیف وسیعی از مناطق جغرافیایی، اعم از آمریکا، آمریکای لاتین و حوزه دریای کارائیب، اروپا، چین، ژاپن، استرالیا و خاورمیانه مشغول به فعالیت است.

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.