طراحی اتاقی چندمنظوره برای هتلی با مهمانان فعال در حوزه کسب‌و‌کار
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ طراحی اتاقی چندمنظوره برای هتلی با مهمانان فعال در حوزه کسب‌و‌کار

امروزه سیستم پتنت، به منظور حفاظت از ابداعات و ابتکارات فناورانه، در حوزه‌ها و بخش‌های متنوعی بکار گرفته می‌شود. اخیراً، یک درخواست ثبت پتنت، در خصوص طراحی و چیدمان اتاق کار در هتل، از سوی دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا «USPTO»، تأیید شده است. این درخواست که از سوی «InterContinental Hotels Group -IHG» به ثبت رسیده است، نوعی اتاق کار جدید در مجموعه هتل‌ها و رستوران‌های این مجموعه را معرفی نموده که تحت برند کرون پلازا «Crown Plaza»، به ارائه خدمات می‌پردازد. نوآوری مذکور، بخشی از پروژه بازسازی زنجیره تأمین و برند هتل است که با هزینه ۲۰۰ میلیون دلاری کلید خورده است.

بنا بر گزارش فوربس، اتاق «WorkLife»، یک طراحی غیرمعمول و مبتنی بر فناوری بوده که متمرکز بر تجربه اقامتی لذت‌بخش برای مهمان است. مشابه با این پروژه را مجموعه هتل‌های هیلتون در دستور کار خود دارند که هنوز در مراحل اولیه توسعه است. از ویژگی‌های این اتاق، می‌توان به چیدمان مناسب مبلمان برای تماشای تلویزیون فارغ از محل جایگیری شخص، فضایی چندمنظوره، برای مطالعه، کار، ملاقات با افراد و استراحت و حمامی با طراحی مدرن و روشن برای کمک به تمدد اعصاب و تجدید انرژی را نام برد.

«مردیت لاتام»، معاون منطقه‌ای «کرون پلازا»، در این زمینه اظهار داشت که مهمانان می‌توانند از طراحی مدرن و هدفمند این اتاق که کنترلی کامل طی مدت اقامت در هتل را برای آن‌ها فراهم می‌آورد، لذت ببرند. وی می‌افزاید: «اتاق ورک لایف، با دقت همه‌جانبه مفهوم‌سازی شده و در طراحی آن، سعی داشتیم تا بهترین نسخه از یک اتاق مهمان برای مسافرین فعال در حوزه کسب‌وکار را ارائه نماییم. نظرخواهی از مخاطبین، نشان می‌دهد که این اتاق، می‌تواند رضایت افراد را به‌طور کامل بهبود بخشد.»

گفتنی است، ثبت یک طراحی جدید برای اتاق هتل، به‌ندرت روی می‌دهد و هیچ‌یک از رقبای «IHG»، نظیر «ماریوت» و «آکور»، تاکنون به این کار اقدام نکرده‌اند. شاید بتوان آخرین نمونه از این دست را به شرکت دیزنی نسبت داد که در سال ۲۰۱۶ میلادی، اقدام به ثبت یک پتنت مرتبط با اتاق‌های هتل «Star War Themed» نمود.

 

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.