دو برادر خردسال حساسیت والدین در آب‌نبات و مسواک را حل کردند!
۱۲ آبان ۱۳۹۷ دو برادر خردسال حساسیت والدین در آب‌نبات و مسواک را حل کردند!

دو برادر خردسال آمریکایی که تاکنون موفق به خلق ایده‌های فراوانی شده‌اند، اخیراً توانسته‌اند یکی از این ایده‌ها را در سیستم پتنت آمریکا به ثبت برسانند. «نیوان کوتهاری» شش ساله و برادر سه ساله‌اش «ریان» را می‌توان از جوان‌ترین مخترعین حال حاضر داست. پتنت گرنت شده مذکور که در اواخر مارس سال جاری میلادی انتشار یافته بود، نوعی مسواک آب‌نباتی را معرفی می‌نماید که ایده‌ای جالب برای افرادی است که تمایل زیادی به خوردنی‌های شیرین داشته و در عین حال، می‌خواهند دندان‌های سالم داشته باشند.

اخیراً این دو برادر اهل ویرجیانا، به همراه والدینشان، به استودیوی شبکه «NBC12» دعوت شدند تا در مورد مسواک آب‌نباتی صحبت کنند. نیوان در این برنامه اظهار داشت که من زیاد شکلات می‌خوردم و پدر و مادرم نگران سلامتی دندان‌های من بودند. به همین دلیل، ما این مسواک آب‌نباتی را ساختیم. هر نوع آب‌نباتی را می‌توان به این مسواک متصل نمود و بعد از خوردن آب‌نبات، به سادگی دندان‌ها را مسواک زد. این ابداع جالب، مسواک زدن بلافاصله بعد از خوردن آب‌نبات را به افراد یادآوری می‌کند. مادر این دو مخترع کوچک نیز در ادامه مصاحبه اظهار داشت که فرزندانش در این وسیله، چراغ‌هایی تعبیه کرده‌اند که در آن، از مفهوم چراغ‌های راهنمایی الهام گرفته شده است. معنی چراغ سبز، این است که بروید مسواک بزنید؛ چراغ زرد یعنی می‌توانید مسواک زدن را متوقف کنید و تقریباً به زمان معمول مسواک زدن رسیده‌اید و چراغ قرمز به معنای خاتمه کار است.

گفتنی است، نیوان و ریان، از والدینشان، «آنیکا» و «همانکی» که خود آن‌ها نیز مخترع هستند، الهام گرفته‌اند. این زوج، صاحب هشت پتنت هستند که چند مورد از آن‌ها، به اتومبیل‌های خودران مربوط می‌شوند. این خانواده، اخیراً درخواستی به گینس ارسال نموده‌اند تا نامشان به‌عنوان اولین خانواده چهار نفره که تمامی اعضای خانواده آن‌ها مخترع هستند، ثبت شود. 

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day