توسعه سیستم چت موبایل با قابلیت ارائه استوری‌های کارتونی
۲۷ دی ۱۳۹۷ توسعه سیستم چت موبایل با قابلیت ارائه استوری‌های کارتونی

یک شرکت کره‌ای فعال در حوزه نرم‌افزار، موفق به توسعه سیستمی جدید و منحصربه‌فرد شده است که می‌تواند برای بهبود تعاملات بین کاربران از طریق چت موبایل، مورد استفاده قرار گیرد. «I-ON Communications Co.» که برای شرکت‌های بزرگ و متوسط، محصولات و خدمات مبتنی بر سامانه مدیریت محتوا «CMS» و مدیریت داده‌ ارائه می‌نماید، اخیراً موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع، برای «سیستم‌های چت موبایل با قابلیت ارائه استوری‌های کارتونی» شده است.

این اختراع که با شماره «US9973458B2»، از سوی دفتر ثبت پتنت و علائم تجاری آمریکا «USPTO» تأیید شده است، جدیدترین پتنت «I-ON» است که یک سیستم چت موبایل، مبتنی بر محتوا و با قابلیت ذخیره‌سازی و نمایش استوری‌های کارتونی و پیام‌رسانی آن‌ها بین دستگاه‌های تلفن همراه را تشریح می‌کند. علاوه بر این، در پتنت ارائه شده، یک سرور برای نمایش تعاملات مشابه از طریق وب‌سایت‌ها نیز معرفی شده است. این قابلیت جدید، می‌تواند تعاملات بین کاربران را از طریق چت و پیام‌رسانی بهبود داده و کاربردهای فراوانی در زمینه‌هایی مانند تجارت الکترونیک، سرویس‌ها و خدمات کسب‌وکار و پشتیبانی از مشتری، دارد.

«جیمز اوه»، از مدیران ارشد «I-ON»، با تأکید بر متعهد بودن این شرکت به نوآوری و عزم راسخ موجود برای افزودن ویژگی‌های پیشرفته‌تر نرم‌افزاری به زیربناهای شرکت، افزود: «این پتنت، تعهد ما را به تحقیق و توسعه و نوآوری در فضای مدیریت محتوا نشان می‌دهد که به شدت، در کره جنوبی و آسیای جنوب شرقی، در حال توسعه است».

گفتنی است، با توسعه و پیشرفت فناوری‌های مربوط به تلفن‌های همراه هوشمند، سرویس‌های پیام‌رسان و در حالت کلی‌تر، نحوه ارتباط کاربران با یکدیگر نیز، با تغییر و تکامل بسیار همراه شده‌ است. استفاده از ایموجی‌های هوشمند با قابلیت تطبیق حرکات صورت کاربر و تغییر صدا، استفاده از مدل‌های سه‌بعدی چهره در گفتگوهای تصویری آنلاین و ساخت انیمیشن برای شناسه‌های کاربری، نمونه‌هایی از نوآوری‌های جدید شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ در این زمینه به حساب می‌آید. علاوه بر این، جدال‌های حقوقی گسترده‌ای نیز در این زمینه رخ داده است که از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به شکایات بلک‌بری از اسنپ و فیس‌بوک (و شرکت‌های تابعه آن، شامل واتس‌آپ و اینستاگرام)، به اتهام نقض پتنت، اشاره نمود.

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.