پلتفرمی برای کنترل گردش کارهای روزانه کسب‌وکار فارغ از زمان و مکان
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ پلتفرمی برای کنترل گردش کارهای روزانه کسب‌وکار فارغ از زمان و مکان

شرکت «Record360»، که از شرکت‌های نرم‌افزاری پیشرو در مدیریت وضعیت دارایی‌های دیجیتال است، موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع، در خصوص یک پلتفرم گردش کار پویا برای تلفن‌های همراه شده است. این اختراع که در نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی، در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا به ثبت رسیده بود، اخیراً موفق به اخذ گواهی ثبت اختراعی با شماره «US10102012B2» شده است.

فرم‌های دیجیتال طراحی شده توسط این شرکت که مبتنی بر تلفن همراه بوده و همچنین، نرم‌افزار منحصر‌به‌فرد مدیریت دارایی‌های «Record360»، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا در زمان و هزینه، صرفه‌جویی نموده، خسارت‌های ناشی از اتلاف زمان، اشتباهات فردی و فراموشی کارها را کاهش داده و از طریق شفافیت، روابط با مشتری را بهبود دهند. در حال حاضر، این نرم‌افزار پرکاربرد گردش کار، در صنایع مرتبط با تجهیزات سنگین، اجاره و فروش وسایل نقلیه و همچنین، در صنعت حمل‌ونقل، توسط مجموعه‌هایی همچون «Bobcat» و «Komatsu» و «Nationalease» و «Idealease» و «Lazydays RV»، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفتنی است، «Record360» در سال ۲۰۱۳ میلادی تأسیس شده و در سیاتل مستقر است. این شرکت، کسب‌و‌کار خود را مبتنی بر ارائه پلتفرم‌های تلفن همراه شکل داده که به مشتریان، امکان تسهیل در گردش کارهای اختصاصی برای بخش‌های مختلف کسب‌وکار، انواع دارایی‌ها یا انواع معاملات را ارائه می‌دهد. از مهمترین فرایندهای کاری که در حال حاضر از این پلتفرم‌ها استفاده می‌شود، می‌توان به گردش کار خدمات و همچنین اجاره، اشاره نمود که به راحتی و به صورت کاملاً پویا و مؤثر، توسط یک اپلیکیشن نصب شده در تلفن همراه هوشمند، قابل انجام است. چنین قابلیت‌هایی، کنترل فرایند گردش کار را تسهیل نموده و محدودیت‌های زمانی و مکانی را برای انجام کار، حذف می‌نماید؛ به کمک این پلتفرم، شما به راحتی زمانی که در سفر هستید، می‌توانید نسبت به مدیریت فرایندهای گردش کار در کسب‌وکار خود یا حتی اجاره وسایل نقلیه یا تجهیزات دیگری که در اختیار دارید، اقدام نمایید؛ فرایندهایی که فرصت‌های بسیاری را پیش روی مشتری باز نموده و عملیات کسب‌وکار را به میزان قابل توجهی، تسهیل می‌نماید.

«جس باکینگهام»، مدیرعامل «Record360»، با ابراز خوشحالی بابت تأییدیه ثبت اختراع صورت گرفته، آن را راهی مطمئن برای حفاظت از دارایی‌های فکری شرکت دانسته و اعلام نمود که «Record360»، با در نظر گرفتن استراتژی حفاظت از دارایی‌های فکری خود، با سرمایه‌گذاری بیشتر، به کار بر فناوری‌های خود و توسعه آن‌ها ادامه خواهد داد.

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.