استفاده از هوش مصنوعی برای مسیریابی مهارتی کارکنان
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ استفاده از هوش مصنوعی برای مسیریابی مهارتی کارکنان

در دنیایی که تجربه در مرکز هر تصمیم اساسی کسب‌وکار قرار دارد، هر راهکاری که بتواند تعاملات بین بخش‌های درونی و بیرونی کسب‌وکار و در نتیجه بهره‌برداری از تجارب پیشین را بهبود دهد، ارزشمند خواهد بود. فیوز «Fuze» که یکی از پیشگامان نرم‌افزارهای ابری در حوزه ارتباطات و همکاری‌های درون‌سازمانی محسوب می‌شود، ایده‌ای هیجان‌انگیز برای این مسئله دارد. بنا بر پتنت جدید این شرکت، یک الگوریتم پیشرفته مبتنی بر یادگیری ماشین، می‌تواند ابزاری کارآمد برای مسیریابی مهارتی کارکنان یک سازمان باشد.

این راهکار که مبتنی بر هوش مصنوعی است، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا دانش و سایر منابعی که کارکنان در جستجوی آن‌ها هستند را، شناسایی نموده و از دستیابی سریع اعضای تیم کاری به تخصص‌های مورد نیازشان، اطمینان حاصل شود. «فیوز» امیدوار است که با بهره گرفتن از این راهکار، می‌توان سطح مشارکت و بهره‌وری کارکنان در محل کار را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

«فیوز»، به کمک پلتفرم یکپارچه خود که به منظور به اشتراک‌گذاری محتوا، پیام، فیلم و صدا قابل استفاده می‌باشد، این امکان را فراهم نموده که کارکنان در هر کجا و هر زمان، به راحتی با یکدیگر تعامل نمایند. در کنار این پلتفرم جذاب و پرکاربرد، بهره‌گیری از فناوری پیشرفته جدید نیز، توسعه تعامل‌های درون شرکتی را به مقدار قابل توجهی تسهیل می‌نماید. به گفته «کالین دوهرتی»، مدیرعامل فیوز، روند تحولات دیجیتال در چشم‌انداز فعلی کسب‌وکار، موجب شده تا نیازهای نوینی برای نیروهای کاری پدید آید و این دقیقاً مطابق با انتظارات مشتریان، مبنی بر سروکار داشتن با تیم‌های کاری ماهر و آشنا به نیازهایشان است. آن‌ها ترجیح می‌دهند تا نمایندگان کسب‌وکار که با آن‌ها تعامل دارند، از دانش لازم برخوردار بوده و پشتیبانی لازم نیز، از آن‌ها صورت گیرد. لازم به ذکر است که استفاده از فناوری جدید، می‌تواند شکاف دانشی کاربران که معمولاً موانع بزرگی در مسیر پروژه‌های کاری ایجاد می‌کند را، رفع نموده و از این طریق نیز، بهره‌وری را افزایش دهد.

گفتنی است، یادگیری ماشین به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شاخه‌های هوش مصنوعی، نوعی سیستم هوشمند است که با استفاده از داده‌های اطلاعاتی قبلی، الگوها و قوانین را به سرعت شناسایی نموده و از آن‌ها، به‌عنوان دانشی برای واکنش‌های آتی استفاده می‌نماید. این فناوری بسیار پیشرفته، در بسیاری از حوزه‌ها، از جمله آنالیز خودکار صحنه جرم، چاپ سه‌بعدی در صنایع هایتک و حتی ابزارهای هوشمند جستجوی تصاویر، مورد استفاده قرار گرفته است.

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.