برگزاری دوره جدید توانمندسازی دفاتر همکار کانون پتنت ایران؛ یکسان‌سازی آموزش‌های مسئولین دفاتر
۰۵ آذر ۱۳۹۸ برگزاری دوره جدید توانمندسازی دفاتر همکار کانون پتنت ایران؛ یکسان‌سازی آموزش‌های مسئولین دفاتر

آموزش مداوم مسئولین دفاتر همکار کانون، همواره به عنوان اصلی کلیدی مورد نظر بوده و به صورت جدی توسط کانون پتنت ایران دنبال شده است. در همین راستا و در ادامه دوره پیشین توانمندسازی دفاتر همکار که در مورخ ۲۴ و ۲۵ شهریورماه سال جاری برگزار گردید، برگزاری دوره جدیدی در مورخ ۱۰ و ۱۱ آذرماه نیز در نظر گرفته شده که امکان حضور مسئولین دفاتری که در دوره پیشین حضور نداشتند را فراهم می‌نماید.

گفتنی است که این دوره دو روزه، علاوه بر آموزش مباحث مربوط به ثبت اختراع، اهداف دیگری همچون ایجاد تعامل مؤثر میان مسئولین دفاتر، شبکه‌سازی، بهره‌گیری از تجارب ارزنده دفاتر موفق و برقراری ارتباط تنگاتنگ با کانون پتنت ایران را نیز در نظر دارد. مسئولین دفاتری که در دوره پیشین امکان حضور نداشتند، با حضور در دوره جدید، این امکان را خواهند داشت تا پس از یکسان‌سازی آموزش‌های تمامی مسئولین دفاتر، در دوره‌های دیگری با تمرکز بر آموزش‌های پیشرفته در زمینه ثبت اختراعات و آموزش مهارت‌های نرم مورد نیاز مسئولین دفاتر نیز، شرکت نمایند.

لازم به ذکر است که زمان و محتوای در نظر گرفته شده برای برگزاری دوره‌های توانمندسازی دفاتر همکار، بر اساس اولویت‌های زمانی و نیازسنجی‌های اعلام شده از طرف خود دفاتر همکار و در نتیجه طرح پایش صورت گرفته توسط کانون پتنت و بررسی پرسش‌نامه‌ها و بازخوردهای ارسالی توسط نمایندگان دفاتر همکار، انجام گرفته است. انتظار می‌رود که یادگیری مطالب مرتبط با ثبت اختراع، برقراری ارتباط مؤثر با اعضای کانون، ایجاد تعامل مؤثر و شبکه‌سازی با دیگر مسئولین و همچنین تبادل نظر و انتقال تجربه، به عنوان خروجی‌های ملموس این دوره باشند.

دوره جدید که در آذرماه سال جاری برگزار می‌گردد، شامل سه بخش مهم خواهد بود. در بخش اول که روز اول دوره را در بر می‌گیرد، آقای دکتر «مهرداد خانلرخانی»، مشاور کانون پتنت و مدرس مورد تأیید این مرکز، در خصوص حقوق مالکیت فکری و ثبت اختراع آموزش‌های لازم را ارائه می‌نمایند. در صبح روز دوم نیز، آقای دکتر «مهدی عطاپور» مشاور کانون پتنت و همچنین سرکار خانم «وجیهه کاظم‌پور» مسئول واحد ثبت اختراعات خارجی کانون، آموزش گام‌به‌گام ارسال درخواست‌های ثبت اختراع را در دستور کار قرار می‌دهند. در بخش پایانی نیز که بعدازظهر روز دوم برگزار می‌گردد، سرکار خانم مهندس «اکرم طاهری» مسئول دفتر همکار دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سرکار خانم «نگار ختمی‌مآب» مدیر آکادمی و دفاتر همکار کانون پتنت، به بررسی ویژگی‌های مسئولین برتر دفاتر همکار می‌پردازند.

 

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.