تخفیف ۹۰ درصدی وبینار «جستجوی پتنت» به مناسبت روز دانشجو
۱۶ آذر ۱۳۹۸ تخفیف ۹۰ درصدی وبینار «جستجوی پتنت» به مناسبت روز دانشجو

نظر به فرا رسیدن روز دانشجو، کانون پتنت با هدف حمایت هر چه بیشتر از دانشجویان و محققین، تخفیفی ۹۰ درصدی برای شرکت در وبینار «جستجوی پتنت» در نظر گرفته است.

گفتنی است، پیرو فعالیت‌های «کانون پتنت ایران» در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ مالکیت فکری و آگاه‌سازی مخترعین، محققین، پژوهشگران و شرکت‌های فناور کشور در خصوص اهمیت حفاظت از دارایی‌های فکری و حمایت مالی و فکری از آن‌ها در راستای ثبت اختراعات در خارج از کشور و تجاری‌سازی آن‌ها، حمایت از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی نیز، در دستور کار آکادمی کانون پتنت ایران، به عنوان متصدی آموزش این نهاد قرار گرفته است. در همین راستا، در مورخ ۱۹ و ۲۶ آذرماه سال جاری و از ساعت ۱۶ الی ۱۸، دومین وبینار آنلاین آکادمی کانون پتنت ایران، در خصوص «جستجوی پتنت» برگزار خواهد شد.

آکادمی کانون، بار دیگر در راستای اهداف حمایتی خود برای آموزش مخاطب‌محور در سرتاسر کشور و حمایت از محققین برای آشنایی با آنچه در خصوص حقوق مالکیت فکری باید بدانند، به مناسبت روز دانشجو، تخفیفی نود درصدی را برای وبینار «جستجوی پتنت» در نظر گرفته که بر اساس آن، هزینه ثبت‌نام در این وبینار، تنها ۵۰۰۰ تومان خواهد بود. دانشجویان و فرهیختگان علاقه‌مند می‌توانند از طریق وب‌سایت ایوند، و با وارد نمودن کد تخفیف «daneshju98»، نسبت به ثبت‌نام در این رویداد اقدام نمایند.

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day