برگزاری مجدد وبینار آشنایی با مالکیت فکری در روز جهانی مالکیت فکری
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ برگزاری مجدد وبینار آشنایی با مالکیت فکری در روز جهانی مالکیت فکری

نظر به استقبال صورت گرفته از برنامه سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری در تقویم آموزشی بهار آکادمی کانون پتنت و تکمیل ظرفیت وبینار آشنایی با مالکیت فکری، برنامه‌ریزی جدیدی برای برگزاری مجدد این رویداد صورت گرفته است. این برنامه‌ریزی، به دنبال درخواست‌های متعدد دریافت شده توسط علاقه‌مندان به شرکت در این وبینار و همچنین به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری، انجام شده است. در همین راستا، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد که در مورخ هفتم اردیبهشت‌ماه و از ساعت ۱۵  الی ۱۷ برگزار می‌گردد، اقدام نمایند.

گفتنی است که به دنبال انتشار تقویم آموزشی بهار آکادمی کانون پتنت ایران در ششم فروردین ماه سال جاری و معرفی دوره‌های آموزشی سه ماهه اول سال، استقبال قابل توجهی از وبینارهای ارائه‌شده صورت گرفت. این استقبال، به نحوی بود که تنها در هفته اول ثبت‌نام، دو وبینار از مجموع ۸ وبینار برنامه‌ریزی شده، با تکمیل ظرفیت روبرو گردید.

شایان ذکر است، اگرچه کلیه وبینارهای ارائه شده در تقویم آموزشی بهار، در تابستان نیز تکرار می‌شوند، با این وجود مخاطبینی که به این حوزه‌ها علاقه‌مند بوده و تصمیم دارند که پیش از تابستان، این دوره‌ها را سپری نمایند، می‌توانند درخواست خود را به ایمیل academy@patentoffice.ir ارسال نموده تا در صورتی که تقاضا به اندازه کافی بوده و امکان برنامه‌ریزی برای برگزاری مجدد این وبینارها وجود داشته باشد، بتوانند در این دوره‌ها شرکت نمایند.

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day