آزمون بر خط مالکیت فکری
۰۸ تیر ۱۳۹۹ آزمون بر خط مالکیت فکری

کانون پتنت ایران، در راستای اهداف خود برای آموزش و ترویج مفاهیم مالکیت فکری و به ویژه ثبت اختراع، در صدد برگزاری مجموعه‌ای از آزمون‌ها برای عموم مخاطبین علاقه‌مند است. در پی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اولین دوره از این سری آزمون‌ها، در روز جمعه مورخ ۲۰ تیرماه سال جاری و از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح برگزار می‌گردد.

در آزمون اول بر خط مالکیت فکری، ۲۰ سؤال تخصصی در حوزه‌های مختلف مالکیت فکری مطرح شده که مقدمه‌ای بر اصول کلی مالکیت فکری می‌باشند. علاقه‌مندان، می‌توانند با ورود به صفحه وب‌سایت کانون پتنت ایران، از قسمت ورود به پنل کاربری، به پرتال کاربری خود وارد شده و با انتخاب بخش آزمون‌ها، نسبت به حضور در این آزمون اقدام نمایند (اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در وبسایت کانون پتنت، در بخش راهنمای ثبت‌نام افراد حقیقی آورده شده است. لذا از علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون، خواهشمند است که پیش از روز برگزاری و به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل برای حضور در آزمون، نسبت به ثبت‌نام زودتر اقدام فرمایند).

لازم به ذکر است که بازه زمانی برگزاری آزمون، از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح روز جمعه در نظر گرفته شده، تا امکان حضور مخاطبین از قشرهای مختلف، فراهم باشد. با وجود در نظر گرفتن یک بازه دو ساعته برای شروع آزمون، مهلت پاسخ‌دهی به سؤالات مطرح شده، تنها ۳۰ دقیقه بوده که پس از اتمام زمان معین‌شده و یا رأس ساعت ۱۱ (هر کدام زودتر باشد)، آزمون نهایی شده و امکان تغییر در پاسخ‌ها وجود نخواهد داشت. علاقه‌مندان جهت آمادگی بیشتر برای حضور در این آزمون، می‌توانند از مقالات موجود در وب‌سایت کانون پتنت، در بخش «بیشتر بدانید»، موضوعات مورد نظر را مطالعه نموده و خود را برای شرکت هرچه قوی‌تر در این آزمون، آماده نمایند.

گفتنی است که کانون پتنت ایران، در راستای ارزش‌آفرینی در حوزه مالکیت فکری و ترویج هرچه بیشتر مفاهیم این حوزه، تصمیم به اهدای جوایز ارزنده‌ای به ۳ نفر از برگزیدگان این آزمون داشته که جوایز متعاقباً از طریق وب‌سایت و شبکه‌های مجازی این نهاد، به مخاطبان اعلام می‌گردد. شایان ذکر است که این نخستین باری است که در ایران چنین حرکتی آغاز شده و امید می‌رود که با استقبال شرکت‌کنندگان، روند بهبود و توسعه این برنامه نیز فراهم گردیده و مشابه با دوره‌های ارزشمندی که نهادهای معتبر دنیا مانند سازمان جهانی مالکیت فکری برگزار می‌کنند، بتوانیم دستاوردهای قابل توجهی را در کشور عزیزمان به ارمغان آوریم.

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.