شروع ثبت‌نام مردادماه سلسله وبینارهای آموزشی مالکیت فکری وزارت بهداشت
۱۴ تیر ۱۳۹۹ شروع ثبت‌نام مردادماه سلسله وبینارهای آموزشی مالکیت فکری وزارت بهداشت

پیرو تفاهم‌نامه کانون پتنت ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور که برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری سلسله وبینارهای آموزشی در خصوص مالکیت فکری صورت گرفت، به استحضار اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و پژوهشگران وزارت بهداشت می‌رساند که از نهم تیرماه، امکان ثبت‌نام برای وبینارهای مردادماه فراهم شده است.

مطابق با تقویم آموزشی که پیش‌تر در این خصوص منتشر شده بود، ۱۰ وبینار آموزشی و ۲ وبینار ترویجی برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده که با توجه به حجم استقبال متقاضیان و منطبق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برگزاری هر عنوان وبینار، سه بار تکرار خواهد شد. لذا افرادی که در تیرماه، موفق به شرکت در برخی دوره‌ها شده‌اند، باید در نظر داشته باشند که لزومی برای حضور مجدد در رویدادهایی با عناوین مشابه در مردادماه و شهریورماه نبوده و بدین وسیله، امکان حضور در این رویدادها را برای سایر همکاران وزارت بهداشت فراهم می‌نمایند. البته برخی از رویدهای مردادماه، با عناوین متفاوت از رویدادهای تیرماه بوده که اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و پژوهشگران وزارت بهداشت، می‌توانند برای ثبت‌نام در این وبینارها اقدام نمایند. همچنین، از آنجاکه به منظور در نظر گرفته شدن شرایط بهینه برای مخاطبین مختلف، ساعات متنوعی برای برگزاری وبینارها در نظر گرفته شده است، در نتیجه توصیه می‌گردد که در زمان ثبت‌نام، به ساعات دقیق برگزاری، توجه لازم مبذول گردد.

شایان ذکر است که هماهنگی برای دریافت کد ثبت‌نام و دستورالعمل شرکت در وبینارها، از طریق دفتر توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، به مراکز علوم پزشکی کشور ابلاغ شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق واحدهای معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و یا مراکز آموزشی خود، نسبت به اخذ اطلاعاتی همچون کد ثبت‌نام، لینک ثبت‌نام و تقویم ثبت‌نام، اقدام نمایند. در این بین، در صورتی‌که شرکت‌کنندگان، از قبل عضویتی در پرتال کانون پتنت ایران نداشته باشند، بایستی پیش از اقدام به ثبت‌نام در وبینارهای آموزشی، در پرتال کانون پتنت عضو شوند. همچنین، اگر مخاطبین در زمان ثبت‌نام در پرتال با مشکلی روبرو شدند، می‌توانند با ارسال مشکل خود به ایمیل info@patentoffice.ir با دبیرخانه کانون پتنت ایران در ارتباط باشند.

گفتنی است، در صورتی‌که مخاطبین با تکمیل ظرفیت در هر یک از رویدادهای برنامه‌ریزی شده روبرو شدند، می‌توانند در رویدادهای مشابهی که در شهریورماه برگزار خواهد شد و متعاقباً برنامه آن توسط دفتر توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار می‌گردد، شرکت نمایند.

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day