معرفی نفرات برتر اولین آزمون بر خط مالکیت فکری
۲۶ تیر ۱۳۹۹ معرفی نفرات برتر اولین آزمون بر خط مالکیت فکری

اولین آزمون بر خط مالکیت فکری کانون پتنت ایران، با استقبال نسبتاً خوب مخاطبین روبرو گردید. در این آزمون که شامل ۲۰ سؤال تخصصی در حوزه‌های مختلف مالکیت فکری بود و سطح دانش شرکت‌کنندگان را نسبت به مسائل مقدماتی این حوزه به چالش می‌کشید، ۶۳ نفر حضور یافتند که در این میان، ۳۲ نفر با کسب نمرات بیش از ۱۵ (از ۲۰)، سطح دانش خوب خود در خصوص این حوزه را به نمایش گذاشتند.

در این آزمون، خانم «لیلا میرزاپور»، با پاسخ صحیح به تمام سؤالات، بهترین عملکرد را در میان شرکت‌کنندگان از خود نشان دادند. پس از ایشان، خانم‌ها و آقایان «محمد حسن کنعانی جزی»، «ایدین اشرفی بلگاباد»، «حمیدرضا یزدی»، «سیدشهاب‌الدین شاه‌ابراهیمی»، «علیرضا شیاسی»، «نسترن یزدی» و «مهرداد آدینه»، با پاسخ صحیح به ۱۹ سؤال، موفق به کسب ۹۵٪ از امتیاز کل آزمون شدند.

کانون پتنت ایران، در راستای تقدیر از نفرات برگزیده و تشویق ایشان به تلاش بیشتر در حوزه مالکیت فکری، به نفر اول مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و به هفت نفر برگزیده بعدی، هر یک مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به رسم هدیه تقدیم می‌نماید. همچنین، برای هر هشت نفر، امکان شرکت در یکی از دوره‌های تخصصی سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO)، با عنوان «DL-301 Patents» نیز فراهم شده است. در همین راستا، نفرات برگزیده معرفی شده، می‌توانند برای دریافت جایزه، از طریق ایمیل info@patentoffice.ir اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که کانون پتنت ایران، در راستای اهداف خود برای آموزش و ترویج مفاهیم مالکیت فکری و به ویژه ثبت اختراع، در صدد برگزاری مجموعه‌ای از آزمون‌ها برای عموم مخاطبین علاقه‌مند است که در همین راستا، اولین آزمون مربوطه در روز جمعه گذشته مورخ ۲۰ تیرماه و از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح، به صورت آنلاین برگزار گردید و آزمون‌های بعدی متعاقبا اعلام می گردد.

پربازدید‌ترین‌ها

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جلسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ و در حاشیه رویداد نکست

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری با دانشگاه اصفهان

میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را با هادی امیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ منعقد نمود.

فرصت همکاری حضوری
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فرصت همکاری حضوری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری از افراد واجد شرایط به صورت حضوری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق‌نامه‌ همکاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.