دعوت به همکاری در تیم جستجوی نوآوری کانون با تخصص مهندسی مکانیک
۰۹ تیر ۱۴۰۰ دعوت به همکاری در تیم جستجوی نوآوری کانون با تخصص مهندسی مکانیک

کانون پتنت ایران جهت توسعه تیم جستجوی نوآوری خود، از فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه‌های برتر کشور با شرایط زیر دعوت به همکاری به عمل می‌آورد:

  • علاقه‌مند بودن به کار ارزیابی اختراعات: به دلیل سختی و حساسیت فراوان کار و نیاز به تسلط بر مباحث حقوقی و فنی و امور مربوط به پتنت، همزمان با نیاز به تخصص فنی در حیطه موضوع اختراع.
  • واجد ویژگی‌های اخلاقی: تعهد کامل نسبت به رعایت زمان‌بندی‌ها و انجام با کیفیت وظایف؛ کنجکاو، دقیق و دارای پشتکار؛ داشتن روحیه کار تیمی و ارتباط مؤثر کاری با سایر همکاران؛ اشتیاق برای آموزش و پیشرفت مستمر؛ دارای انعطاف‌پذیری در زمینه پذیرش اشتباهات، نواقص کار و اصلاح آن‌ها؛ داشتن حوصله و سعه صدر.
  • توانمندی و تخصص علمی همراه با توانایی استدلال کردن و مباحثه فنی: اشراف کافی به موضوعات مختلف علمی و گرایش‌های متنوع رشته مهندسی مکانیک به‌صورت کلی و در عین حال توانایی فهم و تسلط کامل به جزئیات یک موضوع خاص بر حسب نیاز؛ ایجاد تعادل میان جزئی‌نگری و کلی‌نگری؛ داشتن اطلاعات کلی در زمینه‌های علمی مختلف مرتبط با مهندسی مکانیک نظیر حرارت و سیالات، کنترل و رباتیک، سیستم‌های انتقال قدرت، تولید انرژی و نیروگاه، تجهیزات پزشکی، هوا و فضا، ساخت، تولید و طراحی ماشین آلات و .... .
  • دارای قدرت جستجوی بالا در حوزه فنی و علمی مورد نظر و قابلیت استفاده از ابزارها و امکانات موجود در اینترنت (مانند استفاده از امکانات متنوع موجود در موتورهای جستجوگر قوی مانند گوگل و ...).
  • آشنایی و یا سابقه فعالیت با نرم‌افزارهای برنامه‌نویسی، طراحی سه‌بعدی و شبیه‌سازی و داشتن ذهن فعال به منظور تجسم سه‌بعدی اجسام و درک جزئیات طرح‌ها و نقشه‌های سه‌بعدی.
  • تسلط کافی به زبان انگلیسی به ویژه Reading برای مطالعه و درک عمیق مفاهیم فنی و علمی کلیه منابع علمی موجود (مقاله، پتنت، کتاب سایت و ...) در حوزه مورد نظر.
  • حداقل ۵ سال تعهد همکاری با مجموعه به صورت تمام وقت.

 

علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ارسال رزومه خود به ایمیل patentoffice.rec@gmail.com اقدام نمایند.

 

آگهی استخدام

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day