صندلی مخصوص گیمرهای بازی‌های کامپیوتری
۰۱ آبان ۱۴۰۰ صندلی مخصوص گیمرهای بازی‌های کامپیوتری

یک شرکت تجاری مشهور در زمینه طراحی و تولید صندلی‌های خاص، اقدام به طراحی و عرضه یک صندلی مخصوص برای گیمرهای بازی‌های کامپیوتری نموده است. آنداسیت (AndaSeat) که قبلاً صندلی خودروهای مسابقه طراحی می‌کرد و سابقه همکاری با بسیاری از برندهای معتبر ورزشی را در کارنامه خود دارد، این بار با همکاری ناتوس وینسر (Natus Vincere)، از صندلی مخصوص بازی خود رونمایی نموده است.

طی سال‌های اخیر، صنعت بازی و سرگرمی و به‌ویژه بازی‌های آنلاین، با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شده و حتی رقابت شدید بین شرکت‌های فناور مشهوری همچون سونی و مایکروسافت (صاحب کنسول‌های مشهور پلی‌استیشن و ایکس‌باکس) را به دنبال داشته است. بازی‌هایی که کوچک و بزرگ نمی‌شناسند و سرعت برق و باد به گذر زمان می‌دهند. احتمالاً شما هم افرادی را در اطرافیان یا فامیل خود می‌شناسید که خیلی سخت بتوان آن‌ها را از این بازی‌ها جدا نمود، افرادی که ساعت‌های متمادی را به بازی می‌گذارند و منجر به نگرانی همه اطرافیان می‌شوند. این مسئله تا حدی توسط گروه‌های سنی مختلف جدی گرفته می‌شود که حتی لیگ‌های محلی، ملی و بین‌المللی مجاز و غیرمجازی در سراسر جهان برای مسابقات آنلاین بازی‌های کامپیوتری شکل گرفته است. در این میان، چالش‌های بزرگی هم وجود دارد که یکی از آن‌ها، آسیب‌های فیزیکی غیرقابل جبرانی است که در نتیجه نشستن طولانی‌مدت در جلوی این بازی‌ها رخ می‌دهد. همین موضوع، یک فرصت تجاری منحصربه‌فرد برای بازیگرانی همچون آنداسیت ایجاد کرده است. صندلی جدید این شرکت، برای افرادی که به دنبال سبک سالم‌تری از بازی‌های کامپیوتری هستند، یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

این صندلی بازی که «Strong Navi Edition» نام دارد، هم از نظر طراحی ارگونومی و هم شکل ظاهری، بسیار خاص است. استفاده از رنگ‌های متنوع و دوست‌داشتنی مشکی و زرد در کنار یکدیگر، دقت به ظرایف طراحی مبتنی بر ویژگی‌های ارگونومیک بدن که استفاده طولانی‌مدت از صندلی را فوق‌العاده راحت می‌کند و همچنین قیمت رقابتی، از مهم‌ترین مشخصه‌های محصول جدید به شمار می‌رود. طراحی این صندلی، مشترکاً از سوی آنداسیت و تیم «eSport» ناتوس وینسر انجام گرفته است. ناتوس وینسر، یک سازمان اوکراینی فعال در بازی‌های الکترونیکی است که تا به حال در بسیاری از مسابقات این حوزه پیروز شده است. همین تجربه کاربری، باعث شده تا طراحی صندلی دقیقاً بر مبنای نیازهای واقعی یک گیمر صورت پذیرفته و از این منظر، تطابق محصول با خواسته‌ها و انتظارات بازار تحقق یابد.

رنگ زرد روشن صندلی، نمادی از ستارگان در حال تلألؤ می‌باشد که در تاریکی آسمان می‌درخشند. فوم‌های بکار گرفته شده در صندلی، طول عمر بالایی داشته و از آن مهم‌تر، طراحی صندلی به شکلی است که در بازی‌های طولانی، از ستون فقرات پشتیبانی می‌کند. برای کمک بیشتر به حفظ وضعیت بدن و برداشتن فشار از گردن و عضلات کمر، ۲ بالش قابل تنظیم، یک بالش کمری و یک بالش سر برای جلوگیری از خم شدن وجود دارد که راحتی چشمگیری برای فرد به وجود می‌آورد. آنداسیت از همان روکش‌های انحصاری خود که قبلاً در خودروهای مسابقه‌ای استفاده می‌کرد، برای این صندلی‌ها هم استفاده نموده است؛ روکش‌های چرمی که در برابر خط و خش و لکه مقاوم می‌باشند.

 این محصول که با توجه به ارزش تجاری در سیستم پتنت هم به ثبت رسیده و هم‌اکنون مراحل ارزیابی را می‌گذراند، با قیمت ۴۹۹/۹۹ دلار در وب‌سایت آنداسیت عرضه شده و از آنجا که نخستین سری محصول به شمار می‌آید، تخفیف ۱۰ درصدی برای خریداران لحاظ گردیده است. برنامه آنداسیت، توزیع گسترده محصول در آمریکا، اتحادیه اروپا و انگلیس می‌باشد.

پربازدید‌ترین‌ها

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران
۷ فروردین ۱۴۰۳

تحول خدمات حمایتی کانون مدیریت دارایی‌های فکری با رویکرد حداکثرسازی حمایت از فناوران

معاون سیاست‌گذاری کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام ارایه ۲۰ خدمت در حوزه مالکیت فکری گفت: در حالی که اختراعات باید برای تجاری‌سازی حمایت شوند، از این نوآوری‌ها بیشتر برای ارتقای رتبه هیات علمی دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌شود.

World Intellectual Property Day
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

World Intellectual Property Day