روزانه ایده های بسیاری به ذهن افراد خلاق خطور می کند. در برخی از موارد این ایده ها در قالب یک محصول و یا خدمت جدید شکل می گیرد که قابلیت عرضه به بازار، ارائه به مشتری و تشکیل یک کسب و کار گاها پرسود را دارد. در این زمان است که سیستم مالکیت فکری به عنوان ابزاری قدرتمند می تواند پیچ و خم های مسیر تجاری سازی را برای صاحبان ایده هموارتر کند.
طی این وبینار تلاش شده است چند نمونه موردی از کسب و کارهایی که براساس یک ایده و ارائه آن به مشتری شکل گرفته است را بیان کنیم که طی این مسیر از سیستم مالکیت فکری بهره مند شده اند. و به بررسی اهمیت جایگاه مالکیت فکری در طول این مسیر بپردازیم.
- صاحبان کسب و کارهای متوسط و کوچک
- صاحبان ایده ی علاقمند به آگاهی از سرنوشت افرادی که از سیستم مالکیت فکری استفاده کرده اند
- علاقمندان به داستان های مرتبط با مالکیت فکری
- افرادی که به دنبال مباحث تخصصی حوزه مالکیت فکری هستند.
- افرادی که علاقه دارند مباحث حوزه مالکیت فکری را به صورت آکادمیک بیاموزند.
- افرادی که به دنبال شنیدن قصه های جدید نیستند.