انتخاب بازار فناوری و اختراع

این دوره با هدف آشنایی اجمالی با برخی از این ابزارها در فضای بین‌الملل طراحی شده است. ابزارهایی که استفاده درست و آگاهانه از آن‌ها، می‌تواند به انتخاب بازارهای جذاب‌تر و پرپتانسیل‌تر برای عرضه محصول مبتنی بر فناوری و اختراع کمک شایان توجهی نماید.

 

محتوای کارگاه:

شناسایی بازارهای پرپتانسیل صادراتی و حرکت هدفمند به سمت آن‌ها، یکی از چالش برانگیزترین مراحل پیش روی هر کسب‌و‌کار مبتنی بر فناوری و نوآوری است. دستیابی به این بینش نیازمند شناخت اصولی نسبت به ابزارها، مفاهیم و سنجه‌های تحلیل و ارزیابی بازار است. این دوره با هدف آشنایی اجمالی با برخی از این ابزارها در فضای بین‌الملل طراحی شده است. ابزارهایی که استفاده درست و آگاهانه از آن‌ها، می‌تواند به انتخاب بازارهای جذاب‌تر و پرپتانسیل‌تر برای عرضه محصول مبتنی بر فناوری و اختراع کمک شایان توجهی نماید.


سرفصل‌های کارگاه:

  • - لزوم تحقیقات بازار بین‌المللی
  • - معرفی ابزارهای بازارسنجی در فضای بین‌‌المللی
  • - خلا و کاستی‌های ابزارهای کلاسیک در تحلیل بازار صادراتی محصولات فناورانه
  • - برگ برنده پتنت در تحلیل بازار محصولات تکنولوژیک

 

مخاطبان کارگاه:

  • - پژوهشگران و محققان دانشگاهی
  • - شرکت‌های دانش بنیان
  • - استارت‌آپ‌ها
  • - مخترعان و نوآوران
     
انتخاب بازار فناوری و اختراع
انتخاب بازار فناوری و اختراع
تاریخ برگزاری

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

محل برگزاری
بصورت وبینار
تاریخ ثبت نام

۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

مدرس
گلنوش سادات گلچین
فایل های مربوط کارگاه
تاریخ برگزاری

۰۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

این وبینار به پایان رسیده است.
محل برگزاری
بصورت وبینار
تاریخ ثبت نام
۰۱ دی ۱۴۰۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
فایل های مربوط کارگاه