شبکه‌سازی بین‌المللی برای توسعه بازار (۱)

در این دوره ابزارها و فرایندهایی کاربردی به منظور شبکه­‌سازی معرفی خواهند شد که افزایش فروش و توسعه کسب و کار را برای صاحبان کسب‌وکارهای نوآورانه به ارمغان می­‌آورد.

 

معرفی کارگاه:

فروش و فعالیت اقتصادی در بازارهای جهانی همواره مستلزم ایجاد شبکه­‌ای گسترده از بازیگران کلیدی در سطح بین­‌المللی است. چرا که فروش در سطح جهانی مسیر پرفراز و نشیبی به شمار می‌­رود که پیمودن آن بدون آگاهی از عوامل و افراد اثرگذار امکان­‌پذیر نیست. از این­‌رو، در عصر ارتباطات آنچه یک کسب‌­وکار موفق در سطح جهانی نیاز دارد، شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیرگذار در زنجیره فروش و سفر مشتری و برقراری ارتباط موثر با آنان است. در این دوره ابزارها و فرایندهایی کاربردی به منظور شبکه­‌سازی معرفی خواهند شد که افزایش فروش و توسعه کسب و کار را برای صاحبان کسب‌وکارهای نوآورانه به ارمغان می­‌آورد. 


سرفصل‌های کارگاه:

  • - ضرورت شبکه­‌سازی بین‌­المللی 
  • - مراحل شبکه‌­سازی در فضای بین‌­الملل
  • - معرفی ابزارهای دیجیتالی شناسایی و ارتباط‌ ­‌گیری با بازیگران کلیدی فروش محصول مانند کرانچ‌­بیس و لینکدین 
  • - معرفی ابزارهای کارآمد غیردیجیتالی موثر بر شبکه‌­سازی بین­‌المللی کسب‌­وکارهای فناورانه 
  • - ارائه مثال‌­های کاربردی شبکه‌­سازی با استفاده از برخی ابزارهای معرفی شده

 

مخاطبان کارگاه:

  • - فناوران و مخترعان
  • - شرکت‌های دانش‌بنیان
  • - استارت‌آپ‌های نوآور
     
شبکه‌سازی بین‌المللی برای توسعه بازار (۱)
شبکه‌سازی بین‌المللی برای توسعه بازار (۱)
تاریخ برگزاری

۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳

محل برگزاری
بصورت وبینار
تاریخ ثبت نام

۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳

مدرس
آیدا سادات قطب
فایل های مربوط کارگاه
تاریخ برگزاری

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

این وبینار به پایان رسیده است.
محل برگزاری
بصورت وبینار
تاریخ ثبت نام
۰۱ دی ۱۴۰۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
فایل های مربوط کارگاه