معرفی کارگاه:
فروش و فعالیت اقتصادی در بازارهای جهانی همواره مستلزم ایجاد شبکهای گسترده از بازیگران کلیدی در سطح بینالمللی است. چرا که فروش در سطح جهانی مسیر پرفراز و نشیبی به شمار میرود که پیمودن آن بدون آگاهی از عوامل و افراد اثرگذار امکانپذیر نیست. از اینرو، در عصر ارتباطات آنچه یک کسبوکار موفق در سطح جهانی نیاز دارد، شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیرگذار در زنجیره فروش و سفر مشتری و برقراری ارتباط موثر با آنان است. در این دوره ابزارها و فرایندهایی کاربردی به منظور شبکهسازی معرفی خواهند شد که افزایش فروش و توسعه کسب و کار را برای صاحبان کسبوکارهای نوآورانه به ارمغان میآورد.
سرفصلهای کارگاه:
- - ضرورت شبکهسازی بینالمللی
- - مراحل شبکهسازی در فضای بینالملل
- - معرفی ابزارهای دیجیتالی شناسایی و ارتباط گیری با بازیگران کلیدی فروش محصول مانند کرانچبیس و لینکدین
- - معرفی ابزارهای کارآمد غیردیجیتالی موثر بر شبکهسازی بینالمللی کسبوکارهای فناورانه
- - ارائه مثالهای کاربردی شبکهسازی با استفاده از برخی ابزارهای معرفی شده
مخاطبان کارگاه:
- - فناوران و مخترعان
- - شرکتهای دانشبنیان
- - استارتآپهای نوآور