شبکه‌سازی بین‌المللی برای توسعه بازار (۲)

در این وبینار در کنار مرور کلی مباحث دوره شبکه سازی ۱، به بررسی روش های کارامدی برای شبکه سازی با هدف "توسعه افق های همکاری" و همچنین تکنیک‌هایی برای گسترش شبکه سازی به منظور "جذب سرمایه گذار" برای پروژه‌های نوآورانه خواهیم پرداخت.

 

 

در عصر امروز که به "عصر ارتباطات" شناخته میشود؛ ایجاد و پروراندن یک رابطه بلند‌مدت و سودمند دوطرفه با ذینفعان امری اجتناب ناپذیر در موفقیت یک کسب و کار به شمار می‌آید. به بیان دیگر تجاری‌سازی و فروش تا حد زیادی در گرو ساخت و تقویت شبکه انسانی کارامد است. 
در این وبینار تلاش خواهد شد تا در کنار مرور کلی مباحث دوره شبکه سازی ۱، روش های کارامدی برای شبکه سازی با هدف "توسعه افق های همکاری" مانند به اشتراک گذاشتن زیرساخت‌ها، کسب بینش کسب و کاری و ... ارائه شوند. همچنین تکنیک‌هایی برای گسترش شبکه سازی به منظور "جذب سرمایه گذار" برای پروژه‌های نوآورانه به اشتراک گذاشته شوند. 

 

سرفصل‌های کارگاه:

  • - مروری بر کلیت شبکه سازی (چیستی، ضرورت ها، اهداف) 
  • - اصول اولیه در شبکه سازی بین المللی
  • - روش های توسعه همکاری بواسطه شبکه سازی بین المللی
  • - معرفی ابزارهای کاربردی در شبکه سازی با هدف جذب سرمایه گذار
  • - اشتباهات رایج در شبکه سازی 
     

مخاطبان کارگاه:

  • - فناوران و مخترعان
  • - شرکت‌های دانش‌بنیان
  • - استارت‌آپ‌های نوآور

 

 

شبکه‌سازی بین‌المللی برای توسعه بازار (۲)
شبکه‌سازی بین‌المللی برای توسعه بازار (۲)
تاریخ برگزاری

۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹

محل برگزاری
بصورت وبینار
تاریخ ثبت نام

۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹

مدرس
آیدا سادات قطب
تاریخ برگزاری

۰۹ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

این کارگاه به پایان رسیده است.
محل برگزاری
بصورت وبینار
تاریخ ثبت نام
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱